kaledonia Skrevet 5. november #6502 Skrevet 5. november Honore Payan Aria https://honore-payan.com/produit/parfum-femme-aria/ Olfaktorisk pyramide Toppnote: sitrus / appelsinblomst Hjertenoter: jasmin / hvite blomster Basenoter: musk / treaktig / vanilje
Miss_Sunshine* Skrevet 6. november #6505 Skrevet 6. november Tester ut whipped cherry fra Clean Reserve i dag. En veldig søt, pudrete vanilje med et hint kirsebær-godteri. Kirsebær-noten forsvant etter ti minutter og etter det følte jeg meg som en vandrende boks vaniljesukker. 😅 1
Ullvott Skrevet 7. november #6509 Skrevet 7. november For de av oss som liker friske og lette dufter kan jeg tipse om at denne ligger til halv pris på Fredrik & Louisa nå. 1
Capazitet Skrevet 8. november #6512 Skrevet 8. november Min absolutt yndlingsparfyme, Laura Biagiotti Venezia
Capazitet Skrevet 10. november #6514 Skrevet 10. november (endret) Estee Lauder Very Estee Endret 10. november av Capazitet
Capazitet Skrevet 10. november #6516 Skrevet 10. november (endret) En prøve av Lancome La Vie est belle Vanille Nude Endret 10. november av Capazitet 1
Frøkenfryden Skrevet 10. november #6517 Skrevet 10. november (endret) Shoshana skrev (På 8.11.2025 den 21.07): Versace Bright Crystal Bruker ikke parfyme pga jobben, men denne i dusjsåpe-varianten er gull. Så jeg lukter også litt sånn i dag på veldig nært hold😅 Endret 10. november av Frøkenfryden 1 1
Capazitet Skrevet tirsdag kl. 16:39 #6519 Skrevet tirsdag kl. 16:39 Siste rest av prøven min av denne, Moods of Norway Blue
Capazitet Skrevet onsdag kl. 15:58 #6520 Skrevet onsdag kl. 15:58 Idag fekk eg prøven min av Les Liquides Imaganinaires Blanche Bete og testar den ut. Litt for maskulin duft for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå