kaledonia Skrevet 8. oktober #6421 Skrevet 8. oktober Molinard Chypre Charnel Chypre Charnel Molinard perfume - a fragrance for women 2015 1
katties Skrevet 11. oktober #6428 Skrevet 11. oktober (endret) Fikk denne og forventet lite ut ifra anmeldelsene, men synes den er litt interessant. Den ligner liksom ikke på ting jeg har luktet på før. Det er vanskelig å plukke fra hverandre notene, men synes det lukter blomsterbusker, grønne blader av et eller annet slag og den er en litt frisk, ganske lite søt parfyme. Lukter på en slik måte som en dame med høy stilling kunne funnet på å lukte. Da mannen min også syntes den var litt god tolker jeg det til at den lukter ganske feminint. Endret 11. oktober av katties 2
Capazitet Skrevet 11. oktober #6429 Skrevet 11. oktober (endret) Yves Rocher Quelques Notes d'Amour Endret 12. oktober av Capazitet
Sollen Skrevet 12. oktober #6431 Skrevet 12. oktober Balmain ambre gris. Min absolutte favoritt og desverre tatt ut av produksjon.
Capazitet Skrevet 13. oktober #6433 Skrevet 13. oktober Min mest brukte parfyme idag, Bvlgari Goldea The Roman Night
Capazitet Skrevet 14. oktober #6435 Skrevet 14. oktober Frisk kjendisparfyme idag, Jennifer Lopez L.A. Glow
katties Skrevet 15. oktober #6438 Skrevet 15. oktober (endret) Jeg fikk denne på 70% rabatt, så kjøpte en flaske utestet. Ganske interessant parfyme! Nå lukter Jeg ikke på hver eneste parfyme som er tilgjengelig overalt, men denne type parfyme-DNA er ganske ny for meg. Den skal visst lukte som Yum Pistachio fra Kayali, men de parfymene har jeg enda ikke sett noe sted. Det først jeg tenker er "papir!". Denne har en ganske lite søt, pudrete, nøttete er lukt. Den lukter også litt laktonisk, litt grønn. I tillegg til papir kan den kanskje sammenlignes med lin i "tekstur" av lukten - jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det... liksom en ganske naturlig lukt, på en måte litt støvete, litt "knudrete", koselig og trygg. Interessant lukt til denne delen av året, og navnet er veldig passende Når den blir litt svakere og mister noe av blomsterlukten så lukter det som man har en vanilje-nøttemelk-sky rundt seg 🥰 Endret 15. oktober av katties
Capazitet Skrevet 15. oktober #6439 Skrevet 15. oktober Min nyaste parfyme, Clinique Aromatics in White
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå