Capazitet Skrevet 19. august #6282 Skrevet 19. august Estee Lauder Very Estee idag. Frisk freesia parfyme 1
Capazitet Skrevet 19. august #6283 Skrevet 19. august Rotehøna_21 skrev (På 18.8.2025 den 7.33): Korleis er denne? Vurderer å kjøpa ein prøve. Luktar den fruktig og søtt? 1
kaledonia Skrevet 20. august #6284 Skrevet 20. august Molinard Chypre Charnel Chypre Charnel Molinard perfume - a fragrance for women 2015
Rotehøna_21 Skrevet 20. august #6285 Skrevet 20. august Capazitet skrev (10 timer siden): Korleis er denne? Vurderer å kjøpa ein prøve. Luktar den fruktig og søtt? Jeg vil heller si den er litt mer frisk også går den litt søtere da den får satt seg. Jeg syns den lukter kjempe godt 😃 2
Capazitet Skrevet 22. august #6291 Skrevet 22. august Sidan det er ein body spray mani i verda for tida, så brukar eg idag den eine eg har, La Rive Happy Vibes. Takk til ein nær slektning for denne friske og fruktige gåva : )
Capazitet Skrevet 24. august #6294 Skrevet 24. august (endret) Puma Yellow Endret 25. august av Capazitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå