Capazitet Skrevet 13. august #6261 Skrevet 13. august (endret) Juicy Couture Couture Couture Endret 13. august av Capazitet
Capazitet Skrevet 14. august #6263 Skrevet 14. august Yves Saint Laurent Paris - dei siste dråpane av flaska 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #6265 Skrevet 14. august Toppnoter: Solbær. Hjertenoter: Fiol. Bunnoter: Vanilje. Anonymkode: d7d05...5c1 1
kaledonia Skrevet 15. august #6267 Skrevet 15. august Fragonard grain de soleil Grain de Soleil Fragonard perfume - a fragrance for women 1999
Hydrium Skrevet 15. august #6268 Skrevet 15. august Fikk denne til bursdagen min, lukter som en mildere Ariana Grandes Cloud, men med frukt og kirsebær. Ikke mandel kirsebær men fruktkjøtt kirsebær. Tørker fort ned til å bli en vaniljelukt. 1 1
Capazitet Skrevet 15. august #6269 Skrevet 15. august Idag brukar eg prøven min av Bianco Latte frå Giardini di Toscana. God den, men i tvil om eg vil ha ei flaske av den etterpå. 1
MarianneE Skrevet 17. august #6275 Skrevet 17. august MarianneE skrev (På 29.7.2025 den 12.57): Jeg utstår egentlig ikke vaniljedufter, men denne funker liksom allikevel. Denne i dag og
Capazitet Skrevet 17. august #6276 Skrevet 17. august Ein lett roseduft i varmen, The Body Shop British Rose
Laraa Skrevet 18. august #6279 Skrevet 18. august https://www.bowessignaturecandle.com/collections/clover-world Falt pladask for denne i Florida. Nå er det vel ikke akkurat parfyme men romspray/putespray og det lukter magisk. De sender til Norge og jeg har så lyst når flasken er tom , men 53 dollar i porto. 😬 Det var meget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå