Sugar&Spice Skrevet 22. juli #6201 Skrevet 22. juli (endret) Jeg har fått totalt dilla på denne body misten fra Rituals, og etter jeg begynte å bruke den har jeg fått masse komplimenter fra flere hold om at jeg lukter godt Vurderer kjøpe en parfyme fra Rituals men den er helt utsolgt i reiseutgaven Skal jeg koste på meg den store flasken da tro? https://www.rituals.com/no-no/travel---reve-de-hanami-1118801.html?source=cop&showbacklink=false Endret 22. juli av Sugar&Spice 1
Capazitet Skrevet 22. juli #6202 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den lukter godt, men minner meg aaaltfor mye om en dårlig periode på ungdomskolen! Anonymkode: 9a61a...295 Åh, det er jo trist når det heftar dårlege minner med ein parfyme. For min del er det Clean Warm Cotton som gir dårlege vibes
Capazitet Skrevet 22. juli #6203 Skrevet 22. juli Sugar&Spice skrev (10 minutter siden): Jeg har fått totalt dilla på denne body misten fra Rituals, og etter jeg begynte å bruke den har jeg fått masse komplimenter fra flere hold om at jeg lukter godt Vurderer kjøpe en parfyme fra Rituals men den er helt utsolgt i reiseutgaven Skal jeg koste på meg den store flasken da tro? https://www.rituals.com/no-no/travel---reve-de-hanami-1118801.html?source=cop&showbacklink=false Mange miniflasker av Reve de Hamami på Finn og Tise : )
Sugar&Spice Skrevet 22. juli #6204 Skrevet 22. juli Capazitet skrev (3 minutter siden): Mange miniflasker av Reve de Hamami på Finn og Tise : ) at jeg ikke tenkte på det selv! Takk for tipset! 1
MarianneE Skrevet 22. juli #6205 Skrevet 22. juli Sugar&Spice skrev (48 minutter siden): Jeg har fått totalt dilla på denne body misten fra Rituals, og etter jeg begynte å bruke den har jeg fått masse komplimenter fra flere hold om at jeg lukter godt Vurderer kjøpe en parfyme fra Rituals men den er helt utsolgt i reiseutgaven Skal jeg koste på meg den store flasken da tro? https://www.rituals.com/no-no/travel---reve-de-hanami-1118801.html?source=cop&showbacklink=false Yozakura er en skikkelig deilig duft! 1
Sugar&Spice Skrevet 22. juli #6206 Skrevet 22. juli MarianneE skrev (Akkurat nå): Yozakura er en skikkelig deilig duft! Ja, skikkelig god! Har duftpinnene på begge badene også kan trygt si jeg fikk den "handle for over x kroner og få en gave"-gaven raskt 😂🫠 Har vurdert deodoranten og, men er så usikker på spraydeo, og tenker at så mye parfyme under armene sikkert ikke er så lurt. Har vurdert bilduften og 😂 altså jeg holder Rituals i byen min i live, kan du si (kjøpte parfymen på Finn da, så der tapte de litt omsetning). 1
MarianneE Skrevet 22. juli #6208 Skrevet 22. juli Sugar&Spice skrev (1 time siden): Ja, skikkelig god! Har duftpinnene på begge badene også kan trygt si jeg fikk den "handle for over x kroner og få en gave"-gaven raskt 😂🫠 Har vurdert deodoranten og, men er så usikker på spraydeo, og tenker at så mye parfyme under armene sikkert ikke er så lurt. Har vurdert bilduften og 😂 altså jeg holder Rituals i byen min i live, kan du si (kjøpte parfymen på Finn da, så der tapte de litt omsetning). Har skrub, bodycreme, flere dusjskum, bodyspray, håndkrem, håndsåpe, duftpinner.. i denne serien. Må dele med Ungen18 må sies.
Capazitet Skrevet 23. juli #6210 Skrevet 23. juli Idag kom prøven min av Louis Vuitton Pacific Chill. Heilt grei parfyme, syrlig og mintaktig men ganske veik i både konsentrasjon og varighet.
Capazitet Skrevet 24. juli #6214 Skrevet 24. juli Ein floral, søt og lett parfyme i dag, The Body Shop Moringa
Sugar&Spice Skrevet 24. juli #6215 Skrevet 24. juli Paradoxe fra Prada har vært en favoritt lenge - men syns det er kjipt at den ble så voooldsomt populær! Føler meg så… basic? Av å gå med den. Har den på meg i dag allikevel, den lukter jo så godt Egentlig ønsker jeg meg en litt mystisk, mørk, hekseaktig parfyme. Se for deg Helena Bonham Carter møter Alma Skolmen, om det gir mening? En litt skogaktig, drømmende, mystisk, spirituell og "dyp" duft. Men ærlig, naturlig og ekte. Noen som har tips? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6216 Skrevet 24. juli Sugar&Spice skrev (1 time siden): Paradoxe fra Prada har vært en favoritt lenge - men syns det er kjipt at den ble så voooldsomt populær! Føler meg så… basic? Av å gå med den. Har den på meg i dag allikevel, den lukter jo så godt Egentlig ønsker jeg meg en litt mystisk, mørk, hekseaktig parfyme. Se for deg Helena Bonham Carter møter Alma Skolmen, om det gir mening? En litt skogaktig, drømmende, mystisk, spirituell og "dyp" duft. Men ærlig, naturlig og ekte. Noen som har tips? Jeg spurte Gemini, og dette var anbefalingen basert på din bestilling: Har ikke prøvd den selv, men den har høy score på Fragrantica. Anonymkode: ce07a...425 2
Capazitet Skrevet 24. juli #6217 Skrevet 24. juli Sugar&Spice skrev (3 timer siden): Paradoxe fra Prada har vært en favoritt lenge - men syns det er kjipt at den ble så voooldsomt populær! Føler meg så… basic? Av å gå med den. Har den på meg i dag allikevel, den lukter jo så godt Egentlig ønsker jeg meg en litt mystisk, mørk, hekseaktig parfyme. Se for deg Helena Bonham Carter møter Alma Skolmen, om det gir mening? En litt skogaktig, drømmende, mystisk, spirituell og "dyp" duft. Men ærlig, naturlig og ekte. Noen som har tips? Kanskje Dior Poison?
Sugar&Spice Skrevet 25. juli #6219 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg spurte Gemini, og dette var anbefalingen basert på din bestilling: Har ikke prøvd den selv, men den har høy score på Fragrantica. Anonymkode: ce07a...425 Capazitet skrev (14 timer siden): Kanskje Dior Poison? Takk for to gode tips! Den første er jo svindyr så er redd den utgår, fant ingen norsk butikk med den inne heller og akkurat parfyme (og spesielt en så dyr en!) må jeg lukte på før jeg kjøper. Men! Jeg luktet på Dior Poison i dag - og den var VELDIG god! Ryker rett på ønskelisten, har bursdag om et par måneder. Tusen takk! 1
Sugar&Spice Skrevet 25. juli #6220 Skrevet 25. juli Capazitet skrev (På 22.7.2025 den 17.52): Mange miniflasker av Reve de Hamami på Finn og Tise : ) I dag har jeg på meg… 🥁 REVE DE HANAMI 🥁 Kjøpte den på Finn, jeg! Takk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå