Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått totalt dilla på denne body misten fra Rituals, og etter jeg begynte å bruke den har jeg fått masse komplimenter fra flere hold om at jeg lukter godt :nikke: 

Vurderer kjøpe en parfyme fra Rituals men den er helt utsolgt i reiseutgaven :sjenert: Skal jeg koste på meg den store flasken da tro?

https://www.rituals.com/no-no/travel---reve-de-hanami-1118801.html?source=cop&showbacklink=false

IMG_4587.webp

Endret av Sugar&Spice
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den lukter godt, men minner meg aaaltfor mye om en dårlig periode på ungdomskolen!

Anonymkode: 9a61a...295

Åh, det er jo trist når det heftar dårlege minner med ein parfyme. For min del er det Clean Warm Cotton som gir dårlege vibes 

Skrevet
Sugar&Spice skrev (10 minutter siden):

Jeg har fått totalt dilla på denne body misten fra Rituals, og etter jeg begynte å bruke den har jeg fått masse komplimenter fra flere hold om at jeg lukter godt :nikke: 

Vurderer kjøpe en parfyme fra Rituals men den er helt utsolgt i reiseutgaven :sjenert: Skal jeg koste på meg den store flasken da tro?

https://www.rituals.com/no-no/travel---reve-de-hanami-1118801.html?source=cop&showbacklink=false

IMG_4587.webp

Mange miniflasker av Reve de Hamami på Finn og Tise : )

Skrevet
Capazitet skrev (3 minutter siden):

:klaske: at jeg ikke tenkte på det selv! Takk for tipset!

• Hjerte 1
Skrevet
Sugar&Spice skrev (48 minutter siden):

IMG_4587.webp

Yozakura er en skikkelig deilig duft!

• Hjerte 1
Skrevet
MarianneE skrev (Akkurat nå):

Yozakura er en skikkelig deilig duft!

Ja, skikkelig god! Har duftpinnene på begge badene også :sjenert:  kan trygt si jeg fikk den "handle for over x kroner og få en gave"-gaven raskt 😂🫠 Har vurdert deodoranten og, men er så usikker på spraydeo, og tenker at så mye parfyme under armene sikkert ikke er så lurt. Har vurdert bilduften og 😂 altså jeg holder Rituals i byen min i live, kan du si (kjøpte parfymen på Finn da, så der tapte de litt omsetning).

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

IMG_1427.thumb.jpeg.05df48486700c148a53f2e691fddcc82.jpeg

Anonymkode: ce07a...425

• Liker 2
Skrevet
Sugar&Spice skrev (1 time siden):

Ja, skikkelig god! Har duftpinnene på begge badene også :sjenert:  kan trygt si jeg fikk den "handle for over x kroner og få en gave"-gaven raskt 😂🫠 Har vurdert deodoranten og, men er så usikker på spraydeo, og tenker at så mye parfyme under armene sikkert ikke er så lurt. Har vurdert bilduften og 😂 altså jeg holder Rituals i byen min i live, kan du si (kjøpte parfymen på Finn da, så der tapte de litt omsetning).

Har skrub, bodycreme, flere dusjskum, bodyspray, håndkrem, håndsåpe, duftpinner.. i denne serien. Må dele med Ungen18 må sies.

Skrevet

Idag kom prøven min av Louis Vuitton Pacific Chill. Heilt grei parfyme, syrlig og mintaktig men ganske veik i både konsentrasjon og varighet. 

Untitled_design_100_d4b96730-7ca9-4a7b-9f9a-952e3bb42379.webp

AnonymBruker
Skrevet

Korres sin white tea.

Anonymkode: d7d05...5c1

• Hjerte 1
Skrevet

Passa kanskje ikke helt til i varmen men 🫣

IMG_1373.jpeg

Skrevet

Ein floral, søt og lett parfyme i dag, The Body Shop Moringa

375x500.17144.jpg

Skrevet

Paradoxe fra Prada har vært en favoritt lenge - men syns det er kjipt at den ble så voooldsomt populær! Føler meg så… basic? Av å gå med den. Har den på meg i dag allikevel, den lukter jo så godt  

Egentlig ønsker jeg meg en litt mystisk, mørk, hekseaktig parfyme. Se for deg Helena Bonham Carter møter Alma Skolmen, om det gir mening? :fnise: En litt skogaktig, drømmende, mystisk, spirituell og "dyp" duft. Men ærlig, naturlig og ekte. 

Noen som har tips? :lete: 

IMG_4610.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sugar&Spice skrev (1 time siden):

Paradoxe fra Prada har vært en favoritt lenge - men syns det er kjipt at den ble så voooldsomt populær! Føler meg så… basic? Av å gå med den. Har den på meg i dag allikevel, den lukter jo så godt  

Egentlig ønsker jeg meg en litt mystisk, mørk, hekseaktig parfyme. Se for deg Helena Bonham Carter møter Alma Skolmen, om det gir mening? :fnise: En litt skogaktig, drømmende, mystisk, spirituell og "dyp" duft. Men ærlig, naturlig og ekte. 

IMG_4610.jpeg

Jeg spurte Gemini, og dette var anbefalingen basert på din bestilling:

Har ikke prøvd den selv, men den har høy score på Fragrantica.

IMG_1454.thumb.jpeg.5fd65694ef31f114be857b5a97d6eb92.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Sugar&Spice skrev (3 timer siden):

IMG_4610.jpeg

Kanskje Dior Poison? 

440X440-66211590233135993083271.jpg

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Christina82, mod

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg spurte Gemini, og dette var anbefalingen basert på din bestilling:

Har ikke prøvd den selv, men den har høy score på Fragrantica.

IMG_1454.thumb.jpeg.5fd65694ef31f114be857b5a97d6eb92.jpeg

Capazitet skrev (14 timer siden):

Kanskje Dior Poison? 

440X440-66211590233135993083271.jpg

Takk for to gode tips!

Den første er jo svindyr så er redd den utgår, fant ingen norsk butikk med den inne heller og akkurat parfyme (og spesielt en så dyr en!) må jeg lukte på før jeg kjøper. 

Men! Jeg luktet på Dior Poison i dag - og den var VELDIG god! Ryker rett på ønskelisten, har bursdag om et par måneder. Tusen takk! :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Capazitet skrev (På 22.7.2025 den 17.52):

I dag har jeg på meg… 🥁 REVE DE HANAMI 🥁 

Kjøpte den på Finn, jeg! Takk! 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...