AnonymBruker Skrevet 25. juni #6121 Skrevet 25. juni Ingen. Skal straks på jobb hvor det ikke er lov til å bruke parfyme pga flere som har migrene. Ikke har vi lov til å bruke eteriske oljer. Det er flott sånt! Burde vært slik overalt. Jeg har ikke migrene selv, men har aldri forstått hvorfor andre skal pushe sine egne lukter på andre. Men det lukter jo godt? Er du sikker på at alle rundt deg opplever lavendel, musk og overtoner og undertoner som herlig? Jeg bruker eteriske oljer hjemme. Sitron, peppermynte etc...Men jeg forstår at det ikke er like godt for alle, så nettopp derfor holder jeg meg til å bruke det hjemme. Anonymkode: a6627...a11 1
panzerpølsa Skrevet 25. juni #6122 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen. Skal straks på jobb hvor det ikke er lov til å bruke parfyme pga flere som har migrene. Ikke har vi lov til å bruke eteriske oljer. Det er flott sånt! Burde vært slik overalt. Jeg har ikke migrene selv, men har aldri forstått hvorfor andre skal pushe sine egne lukter på andre. Men det lukter jo godt? Er du sikker på at alle rundt deg opplever lavendel, musk og overtoner og undertoner som herlig? Jeg bruker eteriske oljer hjemme. Sitron, peppermynte etc...Men jeg forstår at det ikke er like godt for alle, så nettopp derfor holder jeg meg til å bruke det hjemme. Anonymkode: a6627...a11 Extra du sikker på at dette er riktig tråd for deg da? Nei? 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6123 Skrevet 25. juni panzerpølsa skrev (53 minutter siden): Extra du sikker på at dette er riktig tråd for deg da? Nei? Joda. Det er det. 😊 Føler meg veldig sikker på det Anonymkode: a6627...a11
Viki6 Skrevet 25. juni #6124 Skrevet 25. juni Hugo Boss ❤️ https://www.blush.no/product/hugo-boss-boss-the-scent-for-her-36069 1
Gjest Peanut Skrevet 27. juni #6128 Skrevet 27. juni Jeg tok den på meg rundt kl 0900 og den lukter nå himmelsk ^^, Top notes are Freesia, Italian Lemon, Nectarine blossom and Apple; middle notes are Marshmallow, Strawberry, Coconut and Orange Blossom; base notes are Whipped Cream, Sugar, Vanilla, Musk, Raspberry and Ambroxan. (Fra Fragrantica).
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6129 Skrevet 27. juni Denne! Som jeg kjøpte i går. Anonymkode: ce07a...425 3 1
Capazitet Skrevet 27. juni #6130 Skrevet 27. juni (endret) The Body Shop Blissfull Strawberry Endret 28. juni av Capazitet
Capazitet Skrevet 28. juni #6131 Skrevet 28. juni Nina Ricci Nina Soleil som eg oppdaga på ein tur til Frankrike for et par år sida 1
Capazitet Skrevet 30. juni #6133 Skrevet 30. juni Raphael Rosalee Miss X. Fekk kompliment for duften av mannen min : ) 2
Capazitet Skrevet 1. juli #6135 Skrevet 1. juli Atter ein kjendisparfyme eg har litt dilla på i sommar. Mykonos frå Isabel Raad 1
Miss_Sunshine* Skrevet 2. juli #6136 Skrevet 2. juli Tester ut Greenwich Village fra Bond No. 9. Er som en mer fruktig versjon av Baccarat Rouge 540. Har ikke hørt noen sammenligne den med den, så ble litt overraska, men jeg liker den godt! 😍 1
Capazitet Skrevet 2. juli #6137 Skrevet 2. juli Min andre nisjeparfyme i dag, Aerin Wild Geranium 2 1
Capazitet Skrevet 4. juli #6139 Skrevet 4. juli Ein av mine absolutt favorittparfymar idag, Lolita Lempicka Le Parfum 3
Elle Melle Skrevet 5. juli #6140 Skrevet 5. juli Carner Barcelona Super Moon Gikk helt tilfeldig forbi den i butikken og bestemte meg for å teste. Synes den er mindre sommerlig enn de skal ha det til, den er fruktig men ikke på en påtrengende måte. Veldig hyggelig duft, den må nok på ønskelisten. Noe ved den minner meg merkelig nok om Byredos Black Saffron, men uten den skrekkelige undertonen av askebeger som den har. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå