Capazitet Skrevet 18. april #5941 Skrevet 18. april (endret) Guerlain Meteorites Le Parfum Endret 18. april av Capazitet 1
Capazitet Skrevet 19. april #5945 Skrevet 19. april På hytta no i påska har eg med med 100 Bon Eau de The & Gingembre
Elle Melle Skrevet 20. april #5946 Skrevet 20. april Versace Yellow Diamond edt. Perfekt vårparfyme. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april #5948 Skrevet 20. april Capazitet skrev (På 11.4.2025 den 13.42): Coty Exclamation Wow. Den brukte jeg mye på 90 tallet. Hadde helt glemt den. Jeg trur jeg må lukte på den igjen. Anonymkode: fb6b8...8bd 2
Djungelvrål Skrevet 20. april #5949 Skrevet 20. april Jadasikkert29 skrev (4 timer siden): Er den god, like clean-parfymer men har blitt noen bomkjøp.
Jadasikkert29 Skrevet 20. april #5951 Skrevet 20. april Djungelvrål skrev (39 minutter siden): Er den god, like clean-parfymer men har blitt noen bomkjøp. Ja, jeg liker den! Veldig diskret og fin til hverdags. Luktet ikke helt som jeg trodde når jeg kjøpte den men fornøyd likevel 😊
Capazitet Skrevet 20. april #5952 Skrevet 20. april Teit tittel på en parfyme, men god likevel - Ulrik de Varens Mini Sexy 1
Capazitet Skrevet 21. april #5953 Skrevet 21. april Siste rest av prøven min av By Killian Love Dont Be Shy 2
Rotehøna_21 Skrevet 22. april #5954 Skrevet 22. april Da var ferien over og det var å komme seg tilbake på jobb. 🥺 ønsker alle en god dag!❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #5958 Skrevet 23. april Bruker denne hver dag. Elsker lukten og får ofte høre hvor godt jeg lukter 😍 Anonymkode: d187a...86f 2
powerpuffen Skrevet 23. april #5960 Skrevet 23. april Jeg spør her siden det er mange med peiling på parfyme i denne tråden. Jeg har flere ganger passert noen unge damer (midten av 20 årene, kanskje), som har en parfyme som lukter som en blanding av helt nydusjet og med hint av bringebær. Jeg har aldri greid å finne den parfymen. Noen som kanskje har en idè om hvordan parfyme dette kan være? Jeg har luktet på omtrent alt som er av de mer populære typene, og det er ingen av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå