Capazitet Skrevet 9. april #5923 Skrevet 9. april Ein prøve av den sagnomsuste Dior Midnight Poison 1
fugl fønix Skrevet 10. april #5925 Skrevet 10. april Capazitet skrev (20 timer siden): Ein prøve av den sagnomsuste Dior Midnight Poison Hvordan var den? Litt krydrete, søtt ? 😊
AnonymBruker Skrevet 10. april #5926 Skrevet 10. april Hei dere parfyme-fantaster. Er det lov å stille spørsmål her?😅 Jeg elsker Alien Extraordinaire men den er dessverre ikke lenger i produksjon. Jeg elsker også viva la juicy. Har noen tips til parfyme? Pris spiller ingen rolle. Har testet Kilian love don’t be shy og HATET den, good girl gone bad var Meh. Anonymkode: 14116...91e
Capazitet Skrevet 10. april #5927 Skrevet 10. april fugl fønix skrev (9 timer siden): Hvordan var den? Litt krydrete, søtt ? 😊 Den er hovudsakleg floral med ei creamy rose i hjertet og patchouli som er litt sterk. Ikkje veldig søt. Kanskje ein anelse krydra. Mystisk og djup. 2
MarianneE Skrevet 13. april #5931 Skrevet 13. april Capazitet skrev (På 11.4.2025 den 13.42): Coty Exclamation Fikk plutselig assosiasjoner til Ace of Base, Henry Choice bukser og konfirmasjon her. Og det er bare positivt ment 😊 2
Miss_Sunshine* Skrevet 14. april #5934 Skrevet 14. april Capazitet skrev (På 23.3.2025 den 19.41): Takk for beskrivande bilder, kanskje ikkje verd å bestilla ein prøve på sjølv om eg har vore litt nyskjerrig Om du liker veldig florale dufter som lener litt mer mot den «modne» siden (om jeg kan kalle det det), så kan den være verdt å sjekke ut, om ikke, så ville jeg styrt unna! Etter tre uker med både influensa og kraftig forkjølelse (ergo ingen parfyme), så valgte jeg å starte med en mild en 😅 Tutu fra Gritti er helt perfekt til våren; fruktig, kremete, fluffy, og med et hint av florale noter og vanilje. 💛 1
Capazitet Skrevet 14. april #5935 Skrevet 14. april Ein prøve i dag av By Killian Love dont be shy 1 2
Elle Melle Skrevet 15. april #5937 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 21.21): Hei dere parfyme-fantaster. Er det lov å stille spørsmål her?😅 Jeg elsker Alien Extraordinaire men den er dessverre ikke lenger i produksjon. Jeg elsker også viva la juicy. Har noen tips til parfyme? Pris spiller ingen rolle. Har testet Kilian love don’t be shy og HATET den, good girl gone bad var Meh. Anonymkode: 14116...91e Har du sjekket på Frageantica? Når du søker opp en parfyme der, finnes det en kolonne litt nede på siden som heter "This perfume reminds me of". Der hender det man kan finne noen tips til hva man kan sjekke ut. Eller bare bli litt klokere på hvilke noter i parfymen man liker og deretter lete etter andre parfymer med lignende noter. 2 1
Capazitet Skrevet 15. april #5938 Skrevet 15. april Ein prøve av Giardini di Toscana Bianco Latte idag 1 1
Rotehøna_21 Skrevet 16. april #5940 Skrevet 16. april Skal ut å spise med en venninne så slo ut håret med denne herligheten i pøsregnet 🌹 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå