Rotehøna_21 Skrevet 9. april #5921 Del Skrevet 9. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5922 Del Skrevet 9. april Anonymkode: ce07a...425 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. april #5923 Del Skrevet 9. april Ein prøve av den sagnomsuste Dior Midnight Poison 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 10. april #5924 Del Skrevet 10. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. april #5925 Del Skrevet 10. april Capazitet skrev (20 timer siden): Ein prøve av den sagnomsuste Dior Midnight Poison Hvordan var den? Litt krydrete, søtt ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #5926 Del Skrevet 10. april Hei dere parfyme-fantaster. Er det lov å stille spørsmål her?😅 Jeg elsker Alien Extraordinaire men den er dessverre ikke lenger i produksjon. Jeg elsker også viva la juicy. Har noen tips til parfyme? Pris spiller ingen rolle. Har testet Kilian love don’t be shy og HATET den, good girl gone bad var Meh. Anonymkode: 14116...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. april #5927 Del Skrevet 10. april fugl fønix skrev (9 timer siden): Hvordan var den? Litt krydrete, søtt ? 😊 Den er hovudsakleg floral med ei creamy rose i hjertet og patchouli som er litt sterk. Ikkje veldig søt. Kanskje ein anelse krydra. Mystisk og djup. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. april #5928 Del Skrevet 10. april Christina Aguilera Secret Potion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11. april #5929 Del Skrevet 11. april Coty Exclamation 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. april #5930 Del Skrevet 12. april Zara Joyful Tuberose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. april #5931 Del Skrevet 13. april Capazitet skrev (På 11.4.2025 den 13.42): Coty Exclamation Fikk plutselig assosiasjoner til Ace of Base, Henry Choice bukser og konfirmasjon her. Og det er bare positivt ment 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. april #5932 Del Skrevet 13. april 100 Bon Eau de The & Gingembre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 14. april #5933 Del Skrevet 14. april Korres igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 14. april #5934 Del Skrevet 14. april Capazitet skrev (På 23.3.2025 den 19.41): Takk for beskrivande bilder, kanskje ikkje verd å bestilla ein prøve på sjølv om eg har vore litt nyskjerrig Om du liker veldig florale dufter som lener litt mer mot den «modne» siden (om jeg kan kalle det det), så kan den være verdt å sjekke ut, om ikke, så ville jeg styrt unna! Etter tre uker med både influensa og kraftig forkjølelse (ergo ingen parfyme), så valgte jeg å starte med en mild en 😅 Tutu fra Gritti er helt perfekt til våren; fruktig, kremete, fluffy, og med et hint av florale noter og vanilje. 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. april #5935 Del Skrevet 14. april Ein prøve i dag av By Killian Love dont be shy 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 15. april #5936 Del Skrevet 15. april Juliette Has A Gun Lust for Sun 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 15. april #5937 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 21.21): Hei dere parfyme-fantaster. Er det lov å stille spørsmål her?😅 Jeg elsker Alien Extraordinaire men den er dessverre ikke lenger i produksjon. Jeg elsker også viva la juicy. Har noen tips til parfyme? Pris spiller ingen rolle. Har testet Kilian love don’t be shy og HATET den, good girl gone bad var Meh. Anonymkode: 14116...91e Har du sjekket på Frageantica? Når du søker opp en parfyme der, finnes det en kolonne litt nede på siden som heter "This perfume reminds me of". Der hender det man kan finne noen tips til hva man kan sjekke ut. Eller bare bli litt klokere på hvilke noter i parfymen man liker og deretter lete etter andre parfymer med lignende noter. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. april #5938 Del Skrevet 15. april Ein prøve av Giardini di Toscana Bianco Latte idag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. april #5939 Del Skrevet 16. april Guerlain Mon Guerlain Sparkling Bouquet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 16. april #5940 Del Skrevet 16. april Skal ut å spise med en venninne så slo ut håret med denne herligheten i pøsregnet 🌹 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå