Capazitet Skrevet 24. mars #5861 Del Skrevet 24. mars The Body Shop British Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5862 Del Skrevet 24. mars Lancome, La vie est belle Anonymkode: 2171a...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 25. mars #5863 Del Skrevet 25. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. mars #5864 Del Skrevet 25. mars (endret) Caia Amici Endret 26. mars av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 26. mars #5865 Del Skrevet 26. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. mars #5866 Del Skrevet 26. mars Testar framleis ut prøven min av denne, Wilhelm Parfumerie Mango Skin. Trur nok ikkje det blir innkjøp av denne i full flaske. Litt for tung etterlukt til å vera ein fruktig parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 27. mars #5867 Del Skrevet 27. mars ❤️🍊🍊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. mars #5868 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.27): Noen som har prøvd eller bruker den Latifa parfymen fra Normal? Er den god? Anonymkode: c40f6...09e Jeg luktet på den på normal og syns den luktet helt forferdelig. Minner meg om Lancome Trésor. Skikkelig gammel dame-parfyme i min nese. Så ingenting for meg, ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. mars #5869 Del Skrevet 27. mars jukkapalme skrev (42 minutter siden): Jeg luktet på den på normal og syns den luktet helt forferdelig. Minner meg om Lancome Trésor. Skikkelig gammel dame-parfyme i min nese. Så ingenting for meg, ihvertfall. Det finnes jo mange forskjellige, både for menn og kvinner, og unisex. Så vet ikke hvilken du snakker om her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. mars #5870 Del Skrevet 27. mars (endret) panzerpølsa skrev (9 minutter siden): Det finnes jo mange forskjellige, både for menn og kvinner, og unisex. Så vet ikke hvilken du snakker om her? Den de har på normal. De hadde bare en. Gullfarget flaske. La dessverre ikke merke til hva den het. Jeg leste i tråden like før jeg gikk inn og luktet på den for AB som lurte på hvordan den luktet. Har sett reklame på Instagram også og det var også kun for den gullfargede flasken. Så Normal har sikkert bare den. God var den ikke, ihvertfall. Endret 27. mars av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. mars #5871 Del Skrevet 27. mars jukkapalme skrev (25 minutter siden): Den de har på normal. De hadde bare en. Gullfarget flaske. La dessverre ikke merke til hva den het. Jeg leste i tråden like før jeg gikk inn og luktet på den for AB som lurte på hvordan den luktet. Har sett reklame på Instagram også og det var også kun for den gullfargede flasken. Så Normal har sikkert bare den. God var den ikke, ihvertfall. Normal her jeg bor har i alle fall 6 forskjellige 😊 Derfor jeg spurte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. mars #5872 Del Skrevet 27. mars panzerpølsa skrev (1 time siden): Normal her jeg bor har i alle fall 6 forskjellige 😊 Derfor jeg spurte. Å. Her har de bare en. Som jeg så, ihvertfall. Kanskje de får inn flere hos meg også da 😊 men i reklamen på Instagram viste de bare den gullfargede. Men er ganske lenge siden jeg så den. Har du luktet på de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. mars #5873 Del Skrevet 27. mars Kjendisparfyme igjen, Christina Aguilera Secret Potion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 28. mars #5874 Del Skrevet 28. mars Escentric Moecules No 1, elsker den https://www.fragrantica.com/perfume/Escentric-Molecules/Molecule-01-845.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5875 Del Skrevet 28. mars Flower by Kenzo 🌷 Anonymkode: 2171a...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatrepia Skrevet 28. mars #5876 Del Skrevet 28. mars Shy and blue, Salty caramel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. mars #5877 Del Skrevet 28. mars Paris Hilton Can Can 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 29. mars #5878 Del Skrevet 29. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. mars #5879 Del Skrevet 30. mars (endret) Oriflame Giordani White Gold Endret 30. mars av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5880 Del Skrevet 30. mars Jeg er glad i zarkoperfume. Har molecule,pink molecule og Youth. Noen som har e'L? Hva lukter den? Anonymkode: 90ad7...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå