Rotehøna_21 Skrevet 19. mars #5841 Del Skrevet 19. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. mars #5842 Del Skrevet 19. mars Min nye dekant, Wilhelm Parfumery Mango Skin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 19. mars #5843 Del Skrevet 19. mars Zarkoperfume Sending Love Eau De Parfum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 20. mars #5844 Del Skrevet 20. mars Capazitet skrev (11 timer siden): Min nye dekant, Wilhelm Parfumery Mango Skin Den lukter utrolig godt!! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 20. mars #5845 Del Skrevet 20. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5846 Del Skrevet 20. mars Mållekjul. Anonymkode: 8180f...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5847 Del Skrevet 20. mars Anonymkode: 3117f...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. mars #5848 Del Skrevet 20. mars Kjendisparfyme idag, Christina Aguilera Secret Potion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5849 Del Skrevet 21. mars Noen som har prøvd eller bruker den Latifa parfymen fra Normal? Er den god? Anonymkode: c40f6...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. mars #5850 Del Skrevet 21. mars Korres Bellflower. Var heilt perfekt i vårsola : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5851 Del Skrevet 21. mars Nuxe sin kroppsolje, sammen med denne parfymen. Anonymkode: aa8b5...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 22. mars #5852 Del Skrevet 22. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet lørdag kl 13:01 #5853 Del Skrevet lørdag kl 13:01 Skal i bryllup i dag, så da måtte det bli noe fancy. Soie Malaquais fra Dries van Noten. Liker den bedre og bedre for hver gang jeg bruker den! 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet lørdag kl 13:07 #5854 Del Skrevet lørdag kl 13:07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 17:04 #5855 Del Skrevet lørdag kl 17:04 Calvin Klein Endless Euphoria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet søndag kl 10:45 #5856 Del Skrevet søndag kl 10:45 En slapp dagen derpå benyttes til å teste ut Kayalis nyeste, Fleur Majesty Rose Royale 31. Hadde håpet at den skulle være litt søtere og mer fruktig ut i fra notene, men det ble for mye gammeltante Olgas rosehage for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet søndag kl 18:41 #5857 Del Skrevet søndag kl 18:41 Miss_Sunshine* skrev (7 timer siden): En slapp dagen derpå benyttes til å teste ut Kayalis nyeste, Fleur Majesty Rose Royale 31. Hadde håpet at den skulle være litt søtere og mer fruktig ut i fra notene, men det ble for mye gammeltante Olgas rosehage for min del. Takk for beskrivande bilder, kanskje ikkje verd å bestilla ein prøve på sjølv om eg har vore litt nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet søndag kl 18:43 #5858 Del Skrevet søndag kl 18:43 Prøven min av Wilhelm Perfumery Mango Skin igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet søndag kl 21:26 #5859 Del Skrevet søndag kl 21:26 Kayali vanilla. Kjøpte en liten på HM. Liker den ganske godt. Kunne luktet mer enn bare vanilje, kanskje. Men forventet ikke så mye mer 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet mandag kl 06:46 #5860 Del Skrevet mandag kl 06:46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå