Capazitet Skrevet 12. februar #5741 Del Skrevet 12. februar Rituals Ritual of Ayurveda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 12. februar #5742 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Chanel elsk 🥰🥰 Hvor mye koster denne nå? Anonymkode: c40f6...09e Jeg mener å huske at jeg betalte rundt 1100 kroner for en flaske på 100 ml på tax free i 2019. Ser nå at den koster 2115 kroner hos Fredrik & Louisa. 😳 Er snart tom, så kommer nok til å kjøpe den uansett om den er så dyr, er jo min absolutte favorittparfyme. 🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5743 Del Skrevet 12. februar Capazitet skrev (3 timer siden): Tusen takk! Ja, eg elskar å ha ein del å velga i : ) Det synes jeg er gøy og, samler på mange. Og jeg ser at du har mange av de gode gamle 🤩 Anonymkode: f8fe2...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 12. februar #5744 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det synes jeg er gøy og, samler på mange. Og jeg ser at du har mange av de gode gamle 🤩 Anonymkode: f8fe2...34f Unnskyld, kom visst borti anonym knappen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 13. februar #5745 Del Skrevet 13. februar ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5746 Del Skrevet 13. februar Miss_Sunshine* skrev (15 timer siden): Jeg mener å huske at jeg betalte rundt 1100 kroner for en flaske på 100 ml på tax free i 2019. Ser nå at den koster 2115 kroner hos Fredrik & Louisa. 😳 Er snart tom, så kommer nok til å kjøpe den uansett om den er så dyr, er jo min absolutte favorittparfyme. 🩷 Er det den gamle Chanel? Brukte den i 2010 frem til 2012 tror jeg, er det den første? Sliter med å finne den jeg, da flaskene ser like ut og det er kommet mange nye. Den er den beste parfymen som finnes, ingen kam ta plassen as🥰🥰 Har du kanskje link til den du bruker, om det er den gode gamle Chanel rosa? Anonymkode: c40f6...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 13. februar #5747 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det den gamle Chanel? Brukte den i 2010 frem til 2012 tror jeg, er det den første? Sliter med å finne den jeg, da flaskene ser like ut og det er kommet mange nye. Den er den beste parfymen som finnes, ingen kam ta plassen as🥰🥰 Har du kanskje link til den du bruker, om det er den gode gamle Chanel rosa? Anonymkode: c40f6...09e Er ganske sikker på at jeg har den nyeste versjonen av denne, altså den som ble lansert i 2019. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. februar #5748 Del Skrevet 13. februar 100 Bon Eau de The & Gingembre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5749 Del Skrevet 13. februar Denne i dag. Guerlian vetiver extreme Anonymkode: cfc12...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. februar #5750 Del Skrevet 14. februar Bvlgari Goldea The Roman Night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 14. februar #5751 Del Skrevet 14. februar Vært ute og spist med et par venninner, så da ble det den nyeste favoritten: Tres Chere fra Mizensir. En av de mest feminine og elegante duftene jeg har satt nesa mi i. Denne står høyt på ønskelista nå! 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. februar #5752 Del Skrevet 15. februar Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5753 Del Skrevet 15. februar Miss_Sunshine* skrev (På 12.2.2025 den 18.03): Jeg mener å huske at jeg betalte rundt 1100 kroner for en flaske på 100 ml på tax free i 2019. Ser nå at den koster 2115 kroner hos Fredrik & Louisa. 😳 Er snart tom, så kommer nok til å kjøpe den uansett om den er så dyr, er jo min absolutte favorittparfyme. 🩷 Ja parfymer har steget veldig i pris.Enkelte ting har doblet seg. Anonymkode: f5311...3ea 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5754 Del Skrevet 15. februar Dolce Gabbana light blue i dag Anonymkode: f5311...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 15. februar #5755 Del Skrevet 15. februar Miss_Sunshine* skrev (På 14.2.2025 den 23.07): Vært ute og spist med et par venninner, så da ble det den nyeste favoritten: Tres Chere fra Mizensir. En av de mest feminine og elegante duftene jeg har satt nesa mi i. Denne står høyt på ønskelista nå! 😍 Den er nydelig 🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 17. februar #5756 Del Skrevet 17. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. februar #5757 Del Skrevet 17. februar Estee Lauder Very Estee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. februar #5758 Del Skrevet 17. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 18. februar #5759 Del Skrevet 18. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. februar #5760 Del Skrevet 18. februar Bvlgari Goldea The Roman Night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå