AnonymBruker Skrevet 28. januar #5701 Skrevet 28. januar Mystisk, sensuell, og en varme. Sitter godt hele dagen. Utrolig hvordan den forandrer seg første 30 min.. Anonymkode: ff225...4ee 1 1
Capazitet Skrevet 28. januar #5702 Skrevet 28. januar Kjendisparfymar er gode, idag Jennifer Lopez L.A. Glow 1
Alauda Skrevet 29. januar #5703 Skrevet 29. januar Vove Viva Intensa fra Valentino. Nydelig, synes jeg. Andre meninger? 1 1
Ullvott Skrevet 1. februar #5710 Skrevet 1. februar Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense. Den er veldig frisk, men holder likevel overraskende lenge. 1
Capazitet Skrevet 1. februar #5711 Skrevet 1. februar (endret) Vita & Wanda Vaag Endret 1. februar av Capazitet
skruf Skrevet 2. februar Forfatter #5712 Skrevet 2. februar Santal 33 fra Le Labo….jeg liker den tror jeg, men er litt usikker. Kjøpte heldigvis bare 15ml flaske, men pr nå så er luktesansen på bærtur pga cellegift, så jeg skal la den stå til jeg er ferdig med kurene, også prøve på nytt før jeg evt selger den. Den var definitivt god, samtidig opplevdes den som litt for sterk og kraftig. Men det er egentlig denne type parfyme jeg liker å bruke høst og vinter. Fikk kompliment på hvor godt jeg lukter av mannen min den dagen jeg prøvde den på, så den er tydeligvis ikke feil til meg Satser på at det er chemo-nese som kødder med meg😄 Har fått anbefalt Divinité Godet, ble så nysgjerrig at jeg har bestilt den uten å teste…er nok ei duft som passer mere for vår og sommer og ikke så tung. Veldig spent på den, og det er kjekt å ha en parfyme som man ikke får kjøpt på Kicks og som mange andre har https://www.fragrantica.com/perfume/Godet/Divinite-47095.html 1
Capazitet Skrevet 3. februar #5715 Skrevet 3. februar Fekk just ein mini av denne i gåve, Rituals Ayurveda. Kjente duften då eg før har hatt kroppsolja og håndkremen
Capazitet Skrevet 4. februar #5717 Skrevet 4. februar (endret) Estee Lauder Very Estee Endret 5. februar av Capazitet
Capazitet Skrevet 5. februar #5719 Skrevet 5. februar Marc Jacobs Daisy Dream Blush, ein vårleg bris i februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå