Derpderp Skrevet torsdag kl 23:05 #5621 Del Skrevet torsdag kl 23:05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet fredag kl 09:26 #5622 Del Skrevet fredag kl 09:26 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 18.12): Jeg går nesten bare med parfyme de gangene jeg er hjemme og alene. Parfyme er, for meg, en meg meg meg-greie, som ikke egner seg i sosialt fellesskap. Vet at denne er nokså sommerlig, men den er for meg også veldig høytidspreget. Anonymkode: 9c7c9...084 Vel, jeg har en katt som er glad i å ligge på meg, bli løftet osv og jeg vil ikke at han skal få parfyme i pelsen og slikke det i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet fredag kl 16:59 #5623 Del Skrevet fredag kl 16:59 Ein prøve av denne idag, Devotion Intense frå Dolce & Gabbana. No har eg bestilt heil flaske av denne godbiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:56 #5624 Del Skrevet fredag kl 18:56 Anonymkode: cfc12...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8 timer siden #5625 Del Skrevet 8 timer siden Yves Rocher Quelques Notes d'Amour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå