Irak Skrevet 19. juni #5101 Del Skrevet 19. juni Tidligere har jeg brukt Laura og Noa. Nå bruker jeg kun Elisabeth Arden sin bodylotion med lukt. Synes den lukter godt. Blir det for sterkt så bare nyser jeg, så tips taes imot med takk 🤗. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. juni #5102 Del Skrevet 20. juni Ein prøve av denne populære, men utgåtte parfymen ; Maison Martin Margiela Replica Lipstick On. Litt tung på ein såpåss varm dag, passar nok best i vinterhalvåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. juni #5103 Del Skrevet 21. juni Idag kom prøven min av Giardini di Toscana Bianco Latte. Veldig søt! Men gourmand er ikkje heilt min cup of tea.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 22. juni #5104 Del Skrevet 22. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. juni #5105 Del Skrevet 22. juni Dior Miss Dior Absolutely Blooming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 24. juni #5106 Del Skrevet 24. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. juni #5107 Del Skrevet 24. juni Ein prøve av Guerlain Shalimar Millesime Iris idag. Veldig søt med kararamell og iris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 24. juni #5108 Del Skrevet 24. juni Fragonard Murmure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 24. juni #5109 Del Skrevet 24. juni Denne var sjukt digg!!!!💛💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. juni #5110 Del Skrevet 25. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 25. juni #5111 Del Skrevet 25. juni Denne er nydelig🍉🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 25. juni #5112 Del Skrevet 25. juni https://lyko.com/no/hugo-boss/hugo-boss-deep-red-for-women-eau-de-parf?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsuSzBhCLARIsAIcdLm4yqC3E0gv85WsqY7xjsTplV6WZ6WeY4S63KCvupv1pgtctKKqEbVIaAga2EALw_wcB Denne bruker jeg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. juni Forfatter #5113 Del Skrevet 25. juni Var nysgjerrig på Vesper glitz fra Ex Nihilo, så bestilte en dekadent, og den er utrolig god😍 https://dekanten.no/products/vesper-glitz?_pos=1&_psq=ves&_ss=e&_v=1.0 Duftnoter: Toppnoter: Neroli, Mandarin Orange and Pink Pepper Hjertenoter: Ylang-Ylang, Jasmine and Mimosa Basenoter: Vanilla, Musk, Tonka Bean and Cedar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. juni Forfatter #5114 Del Skrevet 25. juni Bestilte også Fire at will, Joyvoy Paris, den var også god, men mere søtlig enn Vesper (mannen min har et crush på Vesper i James Bond og ba meg bestille Vesper-parfymen tvert😄) , så usikker om det blir å kjøpe denne. Må prøve den litt til. Ser at alle parfymene jeg liker og passer til meg alltid har vanilje og musk i seg😄 https://dekanten.no/products/jovoy-paris-fire-at-will?_pos=1&_psq=fire+at&_ss=e&_v=1.0 Duftfamilie: Sweet-Gourmand Duftnoter: Toppnoter: Vanilla and Mimosa Hjertenoter: Vanilla and Brown sugar Basenoter: Musk, Amber and Vetiver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. juni #5115 Del Skrevet 25. juni Ein frisk og fruktig parfymeprøve idag, kanskje den beste kirsebærduften eg har kjent; Lolita Lempicka Sweet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. juni #5116 Del Skrevet 26. juni Cacharel Yes I am Fabulous Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5117 Del Skrevet 26. juni White tea ginger Lilly fra Elisabeth Arden uventa god! Anonymkode: 7f6c7...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5118 Del Skrevet 26. juni Noen av dere parfymenerder som klarer å identifisere disse jeg har sirklet?:) Lyst på ny parfyme og visste ikke hvor jeg skulle starte for kan jo ingenting om det. Pussig nok hadde TikTok en ide, for jeg elsker syrin 😄 Anonymkode: 63230...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 27. juni #5119 Del Skrevet 27. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5120 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den nederste hvite er Issy Miyake A Drop D`lissey. Den lilla er Lanvin Eclat og den rosa er Ex Nihilo Sweet Morphine Anonymkode: 0f240...5b9 Tusen takk! 🥰 Anonymkode: 63230...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå