Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje litt på siden av hva man bruker idag, men. Dagens ble forøvrig Born in Roma, favoritten for tiden. 

Siden det er mange her som er god på parfyme. Er Molinard i Nice verdt besøket/pengene? Både omvisningen, men også å prøve å lage sin egen parfyme? Noen som har prøvd? 

Anonymkode: a7c1f...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 7.02):

Kanskje litt på siden av hva man bruker idag, men. Dagens ble forøvrig Born in Roma, favoritten for tiden. 

Siden det er mange her som er god på parfyme. Er Molinard i Nice verdt besøket/pengene? Både omvisningen, men også å prøve å lage sin egen parfyme? Noen som har prøvd? 

Har kun vært i butikken deres, visste ikke at de hadde omvisninger og parfymeverksted. Dersom jeg skal tilbake til Nice, ville jeg definitivt funnet tid til det! 

Det var egentlig besøket i Molinard-butikken som gjorde meg interessert i parfyme. Det skal ha mye av skylda for at jeg nå har 80+ flasker med parfyme. 🫢 

Anonymkode: c1f91...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens er Lust for Sun (fra Juliette has a Gun). Fikk en prøveflaske fra et parfymeri, og den har ligget i en skuff lenge.

Ville kanskje ikke valgt denne i en begravelse eller et veldig formelt jobbmøte, men den er akkurat slik jeg forventet: en optimistisk duft med tropiske noter. Perfekt for sommeren, og kanskje enda mer perfekt nå som man lengter etter den! 

Er glad i kokos, men synes at de fleste parfymer med kokos lukter billig eller syntetisk. Her er kokos blandet med gardenia, Ylang-Ylang og sjasmin, på en måte jeg synes er veldig elegant. Det er ikke noen revolusjonerende eller nyskapende parfyme, men den overgikk forventningene mine likevel. Rett og slett fordi jeg vanligvis blir skuffet over parfymer med tropiske noter i dette prissegmentet.

Tror at denne mangler i samlingen min, rett og slett fordi de «tropiske» parfymene jeg liker pleier å være veldig dyre. Denne lukter bedre enn prisen skulle tilsi.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 12.41):

Har kun vært i butikken deres, visste ikke at de hadde omvisninger og parfymeverksted. Dersom jeg skal tilbake til Nice, ville jeg definitivt funnet tid til det! 

Det var egentlig besøket i Molinard-butikken som gjorde meg interessert i parfyme. Det skal ha mye av skylda for at jeg nå har 80+ flasker med parfyme. 🫢 

Både Molinard, Fragonard og Galimard har museum/og eller parfymeverksted. Så langt Molinard som har de beste tilbakemeldingene. Man får en QR-kode om man ønsker å bestille mer av sin egen duft. Jeg tror vi må finne tid, uansett hva tenåringsgutten måtte mene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...