Capazitet Skrevet 31. januar #4661 Del Skrevet 31. januar flusa skrev (11 timer siden): Så lekker flaske😍hva lukter denne?(gidder ikke google😆) Luktar rose og patchouli og kvite blomar. Er dessverre gått ut av produksjon for nokre år sidan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 31. januar #4662 Del Skrevet 31. januar Ein freshie i dag, Dolce & Gabbana Dolce Shine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar #4663 Del Skrevet 1. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. februar #4664 Del Skrevet 1. februar Parfymeolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. februar #4665 Del Skrevet 1. februar Tok først ikke lukten, men når den får satt seg litt kjenner jeg den er en dupe av Tom Fords Soleil Blanc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. februar #4666 Del Skrevet 1. februar Carner Barcelona Megalium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4667 Del Skrevet 1. februar Lucky.me skrev (På 29.1.2024 den 21.43): Elsker den parfymen! Anonymkode: 39f0d...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 2. februar #4668 Del Skrevet 2. februar Denne er sjukt god!!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. februar #4669 Del Skrevet 2. februar Victorias Secret Love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. februar #4670 Del Skrevet 3. februar Korres Bellflower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 5. februar #4671 Del Skrevet 5. februar Litt oppmuntrende og sprudlende duft på en Mandag 💖☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. februar #4672 Del Skrevet 5. februar Gabriela Sabatini Edt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 6. februar #4673 Del Skrevet 6. februar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. februar Forfatter #4674 Del Skrevet 6. februar Rotehøna_21 skrev (På 2.2.2024 den 12.56): Denne er sjukt god!!❤️ Helt enig! Kjøpte en dekadent for å prøve den ut siden den koster litt, men den skal jeg definitivt kjøpe😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4675 Del Skrevet 6. februar Anonymkode: 9e401...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 7. februar #4676 Del Skrevet 7. februar skruf skrev (22 timer siden): Helt enig! Kjøpte en dekadent for å prøve den ut siden den koster litt, men den skal jeg definitivt kjøpe😍 Den er virkelig verdt pengene!! Og det er lov å håpe det kommer et tilbud etterhvert 🤞🏼☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 7. februar #4677 Del Skrevet 7. februar Jeg har denne på i dag 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 7. februar #4678 Del Skrevet 7. februar Viva La Juicy Sucre fra Juicy Couture. 🎀 Lukter søtt og varmt. 🍡✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar #4679 Del Skrevet 7. februar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. februar #4680 Del Skrevet 8. februar Juliette has a Gun, This is not a perfume. Kjøpte en liten 10 ml, veldig glad for det. Jeg er ikke så imponert. Er noe rart og sterkt i bunnen av duften på en måte. Men så er jeg så sær at jeg bare har to favoritter jeg bruker året rundt da. Kommer nok til å selge denne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå