Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

flusa skrev (6 timer siden):

Den er blitt en favoritt,eller?🤗

Veldig fin flaske,da🤗

Den er god, men ikke så unik. Min favoritt tror jeg må være Lancome Idole Intense

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tom Ford Lost Cherry. Veldig sterk først, men så roer den seg. Veldig flyktig. LOST er ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd ut en tester av denne de siste to dagene, og nok en gang har jeg falt pladask. De fleste parfymer med fremtredende noter av fersken har en tendens til å lukte oppkast på meg, men det gjør ikke denne. Sitter på huden en halv evighet også. Må vel føre opp denne på ønskelista også, da… 🤭

94F7B6F3-80F9-4161-8176-761C0193EB07.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_Sunshine* skrev (2 timer siden):

Prøvd ut en tester av denne de siste to dagene, og nok en gang har jeg falt pladask. De fleste parfymer med fremtredende noter av fersken har en tendens til å lukte oppkast på meg, men det gjør ikke denne. Sitter på huden en halv evighet også. Må vel føre opp denne på ønskelista også, da… 🤭

94F7B6F3-80F9-4161-8176-761C0193EB07.jpeg

Helt enig!! Den er så nydelig den!!❤️❤️ min begynner å gå tom, så må skaffe den inn på nytt!!😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotehøna_21 skrev (2 timer siden):

Helt enig!! Den er så nydelig den!!❤️❤️ min begynner å gå tom, så må skaffe den inn på nytt!!😁

Tror jammen meg at jeg skal skaffe meg en ny en snart jeg også. Denne testeren kommer til å gå tom raskt! 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.13a2655c8bb07c8143e5c26281435ef3.png

Burberry Weekend Eau de Parfum er en behagelig og avslappende parftme fra Burberry, og har en skjønn blomster og fruktig duft. Topp notene består av reseda, mandarin og salvie som gir parfymen en frisk duft. Hjertenotene består av blå hyacint, iris, nektarin, ferskenblomst, alpeviol og villrose som tilfører søte samt friske elementer.

Bunnnotene er av vel balanserte essenser av musk, sandel- og cedertre som tilfører et uimotståelig forførende element. Burberry Weekend Eau de Parfum har en pikant og søt duft som, tro mot tittelen, helt sikkert egner seg til en frigjort helg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Le couvent remarkable Porto bello.

Herregud så godt den lukter

Screenshot_20230512_172718_Chrome.jpg

Anonymkode: f419c...c83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...