Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

YSL Libre! Nydelig🤩

Anonymkode: 681bf...413

Jaa,elsker den🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vært hjemme i dag, så da har jeg testet Yum Pistachio Gelato 33 fra Kayali. Til min store overraskelse så er jeg helt forelsket i denne! Har ikke likt noen av Kayalis dufter godt nok til at jeg har villet ha en hel flaske, og ikke er jeg spesielt glad i gourmandparfymer heller. Nysgjerrigheten tok dog  overhånd, heldigvis, og jeg bestilte en tester. Søt, fluffy, kremete, nøtteaktig, men samtidig er den veldig lett og frisk. Får nesten litt assosiasjoner til nybadet baby i dry down’en. Har aldri luktet på noe lignende. Blir nok til at jeg kjøper meg en flaske i full størrelse etter hvert, ja! 💚

3376DF2C-ECB1-4EC7-9766-A951A05D592A.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billig kjøp fra Lyko, og siden jeg tok den på har jeg gått å sniffet på håndleddene mine😅, fantastisk lukt.

bespoke-oriental-woods-and-amber-eau-fraiche-150-ml-3500-111-0150_1.webp

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne:

Som ved et under kom den opp på en norsk nettside da jeg søkte på den for å finne bilde.  Til 365 kr stykk😁.  Bestilte 2 stykker med en gang.   Den har ikke vært mulig å bestille i Norge på sikkert 10 år.  Siden heter Matas, noen som har bestilt der??

Ralph Lauren Blue Perfume by Ralph Lauren for Women. Eau De Toilette Spray 4.2 oz / 125 Ml

Anonymkode: 11a1b...e2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En prøve på Gucci Bloom! Lukter kun tuberose på meg. Greit det, men det blir ikke kjøp. Ligner for mye på Do Son som jeg allerede har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...