Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

amadine skrev (15 timer siden):

Er du fortsatt fornøyd? Hvordan synes du den er med tanke på varighet på huden?

Jeg syns denne er super!!! Passer litt bedre mot kaldere tider. Men kjempe god. Litt mørk, mystisk. Den satt ganske lenge også. Mega fornøyd 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde en parfyme fra Dolce og Gabbana i et parfymeri i dag, husker ikke hvilken, men rosa flakong. Den var ikke noe for meg. 

Anonymkode: eca5c...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2023 den 20.57):

Den er veldig god. Synd den ikke varer lenger på huden. 

Anonymkode: f4142...9df

Den hadde ganske god varighet på meg. Jeg var innom igjen i går og prøvde den igjen. Det må ha vært sånn i 17-tiden, og jeg kjente den fortsatt godt da jeg la meg i 23-tiden. Jeg har parfymer som varer lenger, men også parfymer jeg må spraye på klærne for å få de til å sitte, så ikke det verste jeg har opplevd.

Den ble sittende veldig nære huden etterhvert, etter de første par timene kanskje. Og den endrer seg ganske mye, fra de første minuttene, der pistasjen er veldig tydelig, til den blir preget av karamell og hvite blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått så var snøen tilbake her, etter skikkelig vårvær noen dager 😭 da passer det seg med denne varme og gode duften her:

C744C784-4EE4-4D0E-AADC-DC0AF5AC1797.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Prøver å bruke opp denne. Har en liten en på 10 ml for å teste, blir ikke gjenkjøp. Varer alt for kort på meg og blir litt for «ozonic/aquatic» til at jeg liker den godt.

ACD0C71B-0053-411E-A915-10816DBDD6E6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...