Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Falt for fristelsen og kjøpte denne i dag, synes den lukta så godt i butikken. Noen som har den? 😊

E4BEBC76-3AF2-4191-A7BF-0255B1A98AC1.jpeg

Anonymkode: 15bc7...1a5

Skrevet

Kenzo Flower.

Anonymkode: 66273...059

Skrevet

Eilish av Billie Eilish. Elsker lukten, men synes flaska er stygg som juling.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser alle la inn bilde, da må vel jeg også gjøre det. 😉 Flower by Kenzo - Poppy Bouquet. 

051852FA-35E0-48BC-BB78-34FC5B782CE7.jpeg

Anonymkode: 66273...059

Skrevet

Orpheon fra Diptyque 🖤

• Liker 1
Skrevet

Orpheon fra Diptyque. Men denne gangen som solid perfume. 

Skrevet
Vixella skrev (23 timer siden):

Eilish av Billie Eilish. Elsker lukten, men synes flaska er stygg som juling.

Enig, om eg hadde lukta på den og likt den så hadde ikkje eg orka å hatt den flaska ståande framme. No go.

Skrevet

Noen som har tips til en parfyme som lukter vanilje. Må være eau de parfum :) og kjøpe i fysisk butikk. 

Anonymkode: 25de3...fe1

Skrevet

Escada Cherry in Japan. Selv om det er en sommerparfyme syns jeg den funker bra på vinteren også, spesielt på de litt mildere dagene. 

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har tips til en parfyme som lukter vanilje. Må være eau de parfum :) og kjøpe i fysisk butikk. 

Synes omtrent alle populære parfymer for tida lukter vanilje, så det bør være mulig å finne det! F.eks Black Opium lukter mye vanilje synes jeg.

Anonymkode: 15bc7...1a5

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eilish by Billie Eilish har mye vanilje :) Ellers som nevnt over har mange av de populære parfymene vanilje i seg, som YSL Black Opium, Boss The Scent for her, Good Girl av Carolina Herrera. Vanilje er min favorittingrediens i parfymer og jeg har alle disse. De passer kanskje best til vinteren.

Prøvde nylig Fame av Paco Rabanne og den har også vanilje i seg. Fantastisk duft, ikke like tung som de andre og passer bedre til sommeren :) Det blir min nye sommerparfyme.

Endret av LilleVy94
Skrevet

Tommy Hilfiger Tommy Girl

Tommy-Hilfiger-Tommy-Girl-EdT-30ml.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Turmeric latte fra lush🥰

Anonymkode: 1c81e...db9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...