Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

image.png.34b8b0d2c09359ed139d1d56039fc4d8.png

Denne. Det er en billigparfyme som jeg impulskjøpte for noen måneder siden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om den. Den lukter friskt og grønt med en gang, men samtidig litt syntetisk. Lukten varer dessuten kort, noe som kanskje både er en fordel og en ulempe med tanke på at jeg ikke er 100% happy med den. :eeeh: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester to parfymer fra 4160 Tuesdays, en på hver underarm. På høyre arm har jeg Red Queen, og på venstre Another Kiss by the Fireside. Jeg liker begge. Den første minner meg litt om Velvet Rose & Oud fra Jo Malone, men den er mer fruktig. Den andre er en krydret rose med lær. Om jeg må velge foretrekker jeg den siste, og den ser også ut til å vare lengst på huden min.

Another Kiss by the Fireside 4160 Tuesdays for women and men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 20.24):

Har fått gavekort til jul, så skal kjøpe meg denne i morgen. Søt og frisk samtidig, og synes den er så god

last ned.jpeg.jpg

Anonymkode: 17cfc...860

Den fikk jeg til jul, men kjenner den nesten ikke 🤪

Anonymkode: 93a30...0aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chloé Signature edp🤍

image.thumb.png.fc709b1d80461ec973f7e299c896891d.png

Toppnote: Rosa Pion, fresia og litchi.
Hjertenote: Magnolia, liljekonvall og rose
Bunnote: Sedertre, amber og honning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1876 fra Histoires de Parfums.

B240F86C-3B3D-4EE7-91D4-13F0A574E23A.jpeg.efae3bd049e5af7324db20bb86e7c8b2.jpeg

Krydret rose med undertoner i tre. Veldig moden og sensuell. Den kan minne litt om Lady Vegeance fra Juliette has a Gun, men jeg liker denne enda bedre.

Jeg har luktet på omtrent alt som er til salgs på Gimle og Heaven Scent, og har masse dyre nisjeparfymer fra Byredo, Annick Goutal, etc. Dessverre oppdaget jeg Histoires de Parfums litt sent, men de er i en klasse for seg. Duften utvikler seg gjennom dagen, går konstant å lukter på meg selv når jeg bruker disse. Vil tro at markedsføringsbudsjettet er mindre enn Byredo, men jeg synes at kvaliteten er mye jevnere. Dessuten får man mer for pengene, og sjansen er liten for at man møter noen som bruker samme parfyme.

Jeg kan anbefale alt jeg har luktet på fra dette merket, unntatt den som heter «Patchouli Noir» eller noe lignende. Den var jeg ikke så veldig imponert over, men den er vel egentlig beregnet på menn.

Anonymkode: c1f91...44e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Viva la juicy i flere dager,også idag tidlig.

Men sprutet over Laura utover ettermiddag/kveld for å ha en ny lukt å snuse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (På 16.1.2023 den 11.24):

CE03596E-C26A-4056-AE7C-FCE109B70493.thumb.jpeg.ea426f4142289fedf6d5bfe953149926.jpeg

Den så ut som noe i min gate.  Hvordan synes du den lukter? Hvor kjøpte du den?

Endret av Djungelvrål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Den så ut som noe i min gate.  Hvordan synes du den lukter? Hvor kjøpte du den?

Jeg er ikke den brukeren du siterer, men jeg ville bare si at dette merket selges i noen Fredrik & Louisa-parfymerier. Blant annet på Steen & Strøm i Oslo, dersom jeg ikke husker feil. KICKS og Lyko selger også dette merket, i alle fall på nett.

Har ikke testet Clementine & Violet, men flere av de andre duftene fra N.C.P.. Min personlige favoritt er Apple & Driftwood, som er en veldig god høstparfyme!

Anonymkode: c1f91...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...