Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Estee Lauder Bronze Goddess Edp 2017

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 2.24):

Noen som vet om en parfyme med fyldig vaniljeduft?

Anonymkode: 65021...039

Billie Eilish :)

• Hjerte 1
Skrevet

Tester denne i dag☺️

8B685CE4-1CDC-4CF1-B551-7830D3D61EC6.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

image.png.6d7a2eb6c28272130062ef9c09e39636.png
Escentric Molecyle 01….fikk i julegave. Men; den lukter jo ingenting🤷🏼‍♀️ Skjønner ikke helt at mannen mim sa «så godt du lukter», for når jeg sprayer på håndleddet og lukter så er det ingen lukt

Skrufs julemysterium 2022😆

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 27.12.2022 den 22.57):

Good girl for fjerde dagen på rad 👠

Den står på ønskelista mi :) har luktet på de, men det er vel 3-4 like flasker med ulike detaljer? Er det den originale som heter Good girl? Av de jeg luktet på så var det en med rød farge på innsiden av hælen og en der flasken er lilla/sort. Er det samme bare ulik flakong?

Skrevet

Tresor, La Nuit 👌, eneste jeg har 

Anonymkode: 772f0...a76

Skrevet (endret)
skruf skrev (21 minutter siden):

Den står på ønskelista mi :) har luktet på de, men det er vel 3-4 like flasker med ulike detaljer? Er det den originale som heter Good girl? Av de jeg luktet på så var det en med rød farge på innsiden av hælen og en der flasken er lilla/sort. Er det samme bare ulik flakong?

Jeg har den mørkeblå, denne: https://www.kicks.no/carolina-herrera/parfyme/dame/parfyme/good-girl-edp-30-ml?gclid=CjwKCAiAkrWdBhBkEiwAZ9cdcDQgWqtixJylMFWb4vTotc1uPk7AdxcjEZOzs0iB-XEAWDzf9A65aRoCHAQQAvD_BwE

Jeg har ikke prøvd de andre, for er så fornøyd med denne. Den har alt! Frisk sitrus, vanilje som ikke er kvalmende, og attpåtil en deilig blomsterduft. 

De andre heter vel Supreme, Legere og kanskje Velvet? Og Very Good girl. De har her som sagt ikke prøvd, elsker denne 😁

Minuset er at ja, den er litt fjortis - det er mange som bruker den. Men jeg omgås ikke alle disse folka som bruker den, så det stopper ikke meg 😃

Endret av CrazyCatLady2500
  • Nyttig 1
Skrevet

Guerlain Meteorites Le Parfum

375x500.49587.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Gucci Guilty edp🤍helt obsessed🤍

• Hjerte 1
Skrevet

Fame fra Paco Rabanne i dag. Fikk den til jul, ønsket meg den etter tips her inne. Siden sommeren har jeg luktet på den når jeg har vært på reise, og tenkt at den skal jeg kjøpe, men så har jeg endt opp med å kjøpe andre parfymer og ikke klart å forsvare en til. Veldig glad for at jeg fikk den nå. Den lukter deilig vanilje og tropiske frukter.

Paco Rabanne Fame EdP - Fredrik & Louisa

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hugo Boss The Scent For Her EDPEn god gammel favoritt i dag, blir aldri lei denne🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Maddy25 skrev (1 time siden):

Hugo Boss The Scent For Her EDPEn god gammel favoritt i dag, blir aldri lei denne🥰

Den er helt nydelig🥰

• Liker 1
Skrevet

Eden, 90-tallsklassikeren fra Cacharel  🐍 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Maddy25 skrev (På 29.12.2022 den 17.16):

Er det EdT eller EdP?

Skrevet

Cacharel Yes I am Fabulous. Gourmand med bjørnebær

Cacharel-Yes-I-Am-Fabulous-Eau-de-Parfum-Spray-90064_16.jpg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...