Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

flusa skrev (29 minutter siden):

Den er nyyyydelig🥰

Har den selv, men måtte kjøpe denne fra normal. Stooooor flaske, koster 72 kr. Lukter HELT LIKT.

image.png.ce416e7e66ecd69a1b684ab6f80d9a6d.png

Sitter denne like godt på da? Sprayer jeg på mine parfymer så holder de på hele dagen og tillegg dagen etter på håndleddet ihvertfall. Tross for en tur i dusjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (7 minutter siden):

Sitter denne like godt på da? Sprayer jeg på mine parfymer så holder de på hele dagen og tillegg dagen etter på håndleddet ihvertfall. Tross for en tur i dusjen. 

Nei,den sitter ikke like godt.

Men veldig bra!

Mange billigparfymer dunster bort iløpet av minutter/1 time, men denne lukter godt hele dagen,syns jeg.

Det hender jeg vil kjenne parfymen ekstra godt selv,og kan spraye ekstra iløpet av dagen med denne.

Syns den er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (Akkurat nå):

Nei,den sitter ikke like godt.

Men veldig bra!

Mange billigparfymer dunster bort iløpet av minutter/1 time, men denne lukter godt hele dagen,syns jeg.

Det hender jeg vil kjenne parfymen ekstra godt selv,og kan spraye ekstra iløpet av dagen med denne.

Syns den er verdt det.

Jeg kjenner min egen parfyme hele dagen. Både den og en annen jeg kjøpte her i høst. Ikke sånn intens lukt men kjenner at det er godlukt der ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel kjenning som passer meg godt, men som jeg ikke har brukt på en stund.

Fant både denne og matchende body lotion langt inni skapet i helgen, og fant ut at jeg skulle prøve å bruke det opp. Heldigvis hadde begge sin duft i behold; ikke noe harskt. :)

Elizabeth Arden Green Tea EDT

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mother Natur's Naughty Daughters fra 4160 Tuesdays. En av parfymene jeg kjøpte i London sist, og jeg har bare helt dilla. Har brukt den nesten hver dag i det siste. Den lukter som rose og bær, med et lite hint av nøtter og sjokolade. 

Mother Nature's Naughty Daughters 4160 Tuesdays perfume - a fragrance for  women and men 2016

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Wild Bluebell fra Jo Malone. Den er så god! Vet at det er en «fiktiv» lukt, men tenk så fint hvis blåklokker luktet sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var god! Andre dufter jeg liker godt som er i noe samme gate som denne er YSL Black Opium, Carolina Herrera Good Girl Légère og Jean Paul La Belle.

BCEFEF6F-B92F-4DD9-AEB7-598E6259D5D8.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...