Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke meg, men en kollega testet Jo Malone White Moss & Snowdrop cologne, limited edition 😍i dag. Den skal kjøpes i julegave til en parfymeglad mann! Nydelig krydret duft!

Anonymkode: 9fa9b...2d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i London, og klarte å få til et besøk i studioet til 4160 Tuesdays. Hadde lest om dem før jeg dro, og forsto at det måtte være paradis for en som er glad i gourmand. Så jeg endte med å kjøpe to parfymer, hvor den ene ble tappet på flaske mens jeg sto og så på, og fikk fire små testere. I dag har jeg hatt på meg Creamy Vanilla Crumble, som lukter som en litt moden vanilje. Den har den dybden og varmen jeg liker, men er ikke overdrevet søt.

Og nå etter en dus,j tester jeg Rhubarb & Custard, som også er helt nydelig. Den lukter som rabarbrapai. Jeg kommer nok til å kjøpe flere parfymer derfra etter hvert.

Creamy Vanilla Crumble 4160 Tuesdays perfume - a fragrance for women and  men 2018

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tredje dag på rad,faktisk!

Sjelden jeg bruker bare EN parfyme 'så lenge'🤭🙈

image.png.40d14c16d7d5735a53a6ed1981a61e00.png

Endret av flusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅTTE bare teste en parfyme jeg fikk for noen år tilbake..

Likte den ikke så godt dengang..men mmm..den er jo ganske god.

Rihanna RiRi kiss. Edp.

image.png.b789e87ef26ddc89eb4e4722b3a1ff05.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotehøna_21 skrev (På 4.11.2022 den 18.02):

Oj. Såpass ja. Det er vel litt det Jo Malone er kjent for, å være svak. Men denne syns jeg det var litt futt i. Men så hadde jeg 6 sprut au da😄😄synd den var veldig svak

Jeg luktet på White Moss & Snowdrop i dag. Jeg kunne fortsatt kjenne duftprøven kollega hadde på seg i går. Både langvarig og sterk nok duft til at hen har bestemt seg for å kjøpe den selv.

Anonymkode: 9fa9b...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga Covid har mange brukt gammel duft i lang tid og det merkes her og der i samfunnet.

Selv  kastet jeg mine gamle dufter og kjøpte ny Farenheit, vel 600,- for 50ml Eau de toilette spray på Tax Free

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (14 timer siden):

den så spennende ut!!

Den er veldig god!! Anbefales! 😀holder seg lenge på huden også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg Replica Coffee Break på den ene armen og Replica Jazz Club på den andre.

Denne uken veksler jeg mellom å teste og sammenligne disse to + Replica By the Fireplace, YSL Babycat, Jo Malone Myrrh & Tonka, Atelier des Ors Lune Feline, Indult Tihota, Diptyque Eau Duelle og Tam Dao. Det er 1 på hver arm om morgenen og 1 på hver arm om kvelden, for å forsøke å falle ned på èn som jeg skal kjøpe til meg selv som premie når jeg ganske snart når et mål jeg har satt meg. 

Foreløpig er jeg nokså sikker på at jeg liker Coffee Break og Fireplace bedre enn Jazz Club, og Tihota bedre enn Eau Duelle. Men liker jeg Lune Feline bedre enn Fireplace, og Tihota bedre enn Lune Feline? Vanskelig!!! eller kan jeg bare spare meg bryet og kjøpe Babycat med en gang!?

Endret av Marcie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.bd0d27809fefaf720ae5e00da2af7fb6.png

Testet tilfeldigvis denne.

Synes at by the fireplace har alt for mye røykduft, denne er mye mer behagelig, og annerledes enn forventet på en god måte. Nydelig høst/vinterduft. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...