Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt så lyst til å prøve Ariana G Cloud lenge men ikke sett den i parfymerier.  Leitet etter den i går og de var utsolgt overlat. Satte meg på venteliste på Blivakker fordi den var billigst der og i dag var den tilbake på lager så jeg måtte bestille. Lurer på om den har gått ut av produksjon.  Veldig spent, for er vanligvis ikke en type duft jeg pleier å kjøpe. Regner med den er lett å selge hvis jeg ikke skulle like den. 

I dag har jeg på meg Clean Air. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (9 timer siden):

Hatt så lyst til å prøve Ariana G Cloud lenge men ikke sett den i parfymerier.  Leitet etter den i går og de var utsolgt overlat. Satte meg på venteliste på Blivakker fordi den var billigst der og i dag var den tilbake på lager så jeg måtte bestille. Lurer på om den har gått ut av produksjon.  Veldig spent, for er vanligvis ikke en type duft jeg pleier å kjøpe. Regner med den er lett å selge hvis jeg ikke skulle like den. 

Datteren min på 18 har den, den er helt nydelig til henne :) hun har kjøpt sin på Hennes, så hvis du har en H&M-butikk i nærheten så sjekk der :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (15 timer siden):

Den skal være veldig lik Tinhare fra La Couvent Maison. Og den er fantastisk (jeg har ikke prøvd Cloud). 
På Finn og Tise selges testere fra begge. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arana G Cloud kom i dag.  Jeg likte den sånn halveis med en gang men etter en time lukter den ikke godt.  Glad jeg bare sprayet den på hånda.  Minner litt om herreparfyme og lukter litt billig.  Blir forhåpentligvis lett å selge på finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (26 minutter siden):

*bombe*Viva la juicy🤪

God jul alle 🎅🤶☃️🎄

God jul ❤️🎅🏻 Jeg klarer ikke velge i dag 😂 kanskje Shalimar? Den er litt spicy, passer fint til jul. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Raptuza skrev (7 timer siden):

God jul! Idag har eg tatt på meg min yndlingsparfyme for tida: Lancome Idole L'Intense 

6a7f1820-1778-4f86-8176-49d55aca136d_11.jpeg

Elsker den , men den er såå dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 9.01):

God jul ❤️🎅🏻 Jeg klarer ikke velge i dag 😂 kanskje Shalimar? Den er litt spicy, passer fint til jul. 

Det ble ikke Shalimar, men Good girl. Kjedelig, men visste at vi skulle sitte ganske tett rundt bordet - så trengte noe nøytralt og lett. Men i dag ble det Shalimar 🤎 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...