Malassezia Furfur Skrevet 31. oktober 2022 #2541 Del Skrevet 31. oktober 2022 Lucille skrev (7 timer siden): Jazz Club er vel egentlig en herreduft, og det er jeg som regel ikke superbegeistret for, men denne likte jeg veldig godt. Utrolig god drydown med tobakkslukt og en søthet som aldri ble for søt eller kvalmende. Jeg har også Jazz Club og liker den veldig godt. Som en kuriositet: MMM har gått bort fra å kategorisere Replika-parfymene sine i male og female i den senere tid. Nå har de f.eks. byttet ut teksten "Male/female fragrance" med "Memory in a fragrance". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 31. oktober 2022 #2542 Del Skrevet 31. oktober 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 31. oktober 2022 #2543 Del Skrevet 31. oktober 2022 Elizabeth Arden White Tea i dag. Var et blindkjøp for å få fri frakt, og den kostet ikke så mye. Veldig ok duft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2544 Del Skrevet 31. oktober 2022 Lucille skrev (28 minutter siden): Elizabeth Arden White Tea i dag. Var et blindkjøp for å få fri frakt, og den kostet ikke så mye. Veldig ok duft. Hvor handler du fra? Fredrik & Lousa har fri frakt. Jeg irriterer meg grenseløs over andre nettbutikker som lokker deg til å kjøpe mer enn du tenkte kun for å oppnå fri frakt beløpet. I dag har jeg på meg Rose De Grasse Pour Filles. Edt. Elsker den! 🥰 Anonymkode: 43bdb...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 31. oktober 2022 #2545 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 15.13): Hvor handler du fra? Fredrik & Lousa har fri frakt. Jeg irriterer meg grenseløs over andre nettbutikker som lokker deg til å kjøpe mer enn du tenkte kun for å oppnå fri frakt beløpet. I dag har jeg på meg Rose De Grasse Pour Filles. Edt. Elsker den! 🥰 Anonymkode: 43bdb...2bc Dette var Lookfantastic, som hadde noe jeg ikke fant andre steder. Men fri frakt og fri frakt. Jeg tenker at ingen har fri frakt - det er bare noen som er flinkere enn andre til å bake den inn i prisene... Endret 1. januar av Marcie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2546 Del Skrevet 31. oktober 2022 Lucille skrev (2 minutter siden): Dette var Lookfantastic, som hadde noe jeg ikke fant andre steder. Men fri frakt og fri frakt. Jeg tenker at ingen har fri frakt - det er bare noen som er flinkere enn andre til å bake den inn i prisene... Ja mulig det, men jeg syns det er bedre at man kan få fri frakt på 1-2 varer enn å måtte bestille over et visst beløp hver gang og måtte velge å bestille noe jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å kjøpe. Anonymkode: 43bdb...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 31. oktober 2022 #2547 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja mulig det, men jeg syns det er bedre at man kan få fri frakt på 1-2 varer enn å måtte bestille over et visst beløp hver gang og måtte velge å bestille noe jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å kjøpe. Anonymkode: 43bdb...2bc Man MÅ jo ikke. Men hvis jeg likevel må betale, så er det jo bedre å få parfyme for pengene, enn bare frakt. Uansett, det koster penger å ta bilen til byen og parkere og, så jeg ergrer meg ikke over frakten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 31. oktober 2022 #2548 Del Skrevet 31. oktober 2022 Givenchy L'Interdit Edp. Søt tuberose 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 31. oktober 2022 #2549 Del Skrevet 31. oktober 2022 Eight & Bob Annicke 6 Eau de Parfum 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2550 Del Skrevet 31. oktober 2022 Lucille skrev (2 timer siden): Dette var Lookfantastic, som hadde noe jeg ikke fant andre steder. Men fri frakt og fri frakt. Jeg tenker at ingen har fri frakt - det er bare noen som er flinkere enn andre til å bake den inn i prisene... Ingen moms eller andre tillegg når pakken kommer til Norge? Anonymkode: a1326...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 31. oktober 2022 #2551 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ingen moms eller andre tillegg når pakken kommer til Norge? Anonymkode: a1326...eac jo, men vi betaler jo moms på norske varer og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinique Skrevet 31. oktober 2022 #2552 Del Skrevet 31. oktober 2022 My Way av Armani. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 31. oktober 2022 #2553 Del Skrevet 31. oktober 2022 Snoopy Merry Berry 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. november 2022 #2554 Del Skrevet 1. november 2022 Chanel no 22. Klassiker i Les Exclusifs-serien. Noter her, omtale her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2555 Del Skrevet 1. november 2022 Lucille skrev (19 timer siden): jo, men vi betaler jo moms på norske varer og. Jada, men enkelte butikker ordner jo med disse avgiftene og baker de inn i prisen. Kjedelig å få momsen i etterkant i tillegg til gebyret som speditøren tar for fortollingen. Da blir det fort dyrt. Anonymkode: a1326...eac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 1. november 2022 #2556 Del Skrevet 1. november 2022 Denne💖Lukter kanelbolle🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 1. november 2022 #2557 Del Skrevet 1. november 2022 lew skrev (10 minutter siden): Denne💖Lukter kanelbolle🤣 Hørtes fantastisk ut 🥰 men litt av en pris 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. november 2022 #2558 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) for en lykke på en rufsete høstdag - 20 nye decants i posten! så mye parfyme- so little time. Her er det bare å brette opp ermene (bokstavelig talt - hvor mye kan man teste per arm samtidig 😂 ? #spørforenvenn) Begynner med enda en Replicaduft - Matcha Meditation fra 2021. Veldig spent på denne - har en hang-up på tedufter, etter at jeg testet Flowerbomb for mange år siden og oppdaget en tenote jeg elsker i åpningen, men dessverre hater jeg alt med den (Flowerbomb altså) bortsett fra de første fem minuttene. Dermed leter jeg fortsatt etter en parfyme med en elegant tenote. Oppdatering fire timer senere: Hmm. Åpningen traff meg ikke noe særlig. Drydown er litt søt på en fruktig måte, ikke kvalmesøt. Drydown minner meg veldig om en annen duft, som jeg kjenner godt men ikke klarer å plassere. Eneste assosiasjonen jeg får er Poison, men den er jo rimelig langt vekke fra denne. Men det er mange år siden sist jeg luktet på den, så jeg vet ikke. Endret 1. januar av Marcie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 1. november 2022 #2559 Del Skrevet 1. november 2022 Kamelia83 skrev (53 minutter siden): Hørtes fantastisk ut 🥰 men litt av en pris 🙊 Ja,dyreste jeg har kjøpt noen gang🙈Men var på salg da,til 1400 ca når jeg kjøpte den.Men ja alikevel🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 1. november 2022 #2560 Del Skrevet 1. november 2022 lew skrev (1 minutt siden): Ja,dyreste jeg har kjøpt noen gang🙈Men var på salg da,til 1400 ca når jeg kjøpte den.Men ja alikevel🤣🤣🤣 Litt rimeligere hvertfall 🙊😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå