Thjelp Skrevet 24. oktober 2022 #2461 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke planer om å bli anonym☝🏻 Anonymkode: bab65...5b3 Sånn, beklager for tull Endret 24. oktober 2022 av Thjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 24. oktober 2022 #2462 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jaja. Så var det Mandag og jobb igjen. Har maaange parfymer men vil ikke "ødelegge" de med at de skal minnes om jobb. Derfor blir det Chanel - Gabrielle Essence, som vanlig 😄 Er det noen andre som har det sånn, eller bytter dere hver dag?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. oktober 2022 #2463 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hugo boss ma vie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. oktober 2022 #2464 Del Skrevet 24. oktober 2022 Rotehøna_21 skrev (47 minutter siden): Jaja. Så var det Mandag og jobb igjen. Har maaange parfymer men vil ikke "ødelegge" de med at de skal minnes om jobb. Derfor blir det Chanel - Gabrielle Essence, som vanlig 😄 Er det noen andre som har det sånn, eller bytter dere hver dag?☺️ Bytter parfyme altfor ofte,jeg🤭 Har maaaange parfymer,og må jo bytte litt på go'sakene🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 24. oktober 2022 #2465 Del Skrevet 24. oktober 2022 flusa skrev (22 minutter siden): Bytter parfyme altfor ofte,jeg🤭 Har maaaange parfymer,og må jo bytte litt på go'sakene🤗 Jeg gjorde det jeg au. Men så skulle jeg bruke en utenom jobb. Og da minna det meg bare om jobb. Så likte den ikke like godt🤦🏼♀️🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 24. oktober 2022 #2466 Del Skrevet 24. oktober 2022 4711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. oktober 2022 #2467 Del Skrevet 24. oktober 2022 Rochas Mademoiselle. Fruktig-floral 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 24. oktober 2022 #2468 Del Skrevet 24. oktober 2022 Lovely 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 24. oktober 2022 #2469 Del Skrevet 24. oktober 2022 Rotehøna_21 skrev (12 timer siden): Jaja. Så var det Mandag og jobb igjen. Har maaange parfymer men vil ikke "ødelegge" de med at de skal minnes om jobb. Derfor blir det Chanel - Gabrielle Essence, som vanlig 😄 Er det noen andre som har det sånn, eller bytter dere hver dag?☺️ Legger alt for mye minner i lukt, så for å unngå å ødelegge en lukt jeg elsker, så har jeg en parfyme jeg kun bruker når jeg skal ting som kanskje mest sannsynlig kommer til å bli dritkjipt. For da risikerer jeg ikke å ødelegge en lukt for meg selv som har mange gode minner knyttet til seg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 25. oktober 2022 #2470 Del Skrevet 25. oktober 2022 gir denne en ny sjanse idag. Blindkjøpt for noen år siden, stor hype, men jeg opplevde den bare som et stort gjesp som jeg knapt kan lukte, så den havnet bakerst i skapet. Prøver på ny! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 25. oktober 2022 #2471 Del Skrevet 25. oktober 2022 MuggenKanari skrev (8 timer siden): Legger alt for mye minner i lukt, så for å unngå å ødelegge en lukt jeg elsker, så har jeg en parfyme jeg kun bruker når jeg skal ting som kanskje mest sannsynlig kommer til å bli dritkjipt. For da risikerer jeg ikke å ødelegge en lukt for meg selv som har mange gode minner knyttet til seg 😅 Ikke sant, for er jo dritt at man plutselig misliker en lukt pga man har brukt den på jobb eller no. Da er det like greit å ha en man bruker til litt kjipe ting ja. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. oktober 2022 #2472 Del Skrevet 25. oktober 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 25. oktober 2022 #2473 Del Skrevet 25. oktober 2022 "Oscar" Oscar De La Renta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 25. oktober 2022 #2474 Del Skrevet 25. oktober 2022 Armani Si intense igjen, ny favoritt 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 25. oktober 2022 #2475 Del Skrevet 25. oktober 2022 MuggenKanari skrev (13 timer siden): Legger alt for mye minner i lukt, så for å unngå å ødelegge en lukt jeg elsker, så har jeg en parfyme jeg kun bruker når jeg skal ting som kanskje mest sannsynlig kommer til å bli dritkjipt. For da risikerer jeg ikke å ødelegge en lukt for meg selv som har mange gode minner knyttet til seg 😅 Jeg trodde jeg var den eneste i verden som gjorde det 😂💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. oktober 2022 #2476 Del Skrevet 25. oktober 2022 Guerlain Mon Guerlain Intense. Vanilje og lavendel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. oktober 2022 #2477 Del Skrevet 25. oktober 2022 Capazitet skrev (21 minutter siden): Guerlain Mon Guerlain Intense. Vanilje og lavendel Den er helt nydelig🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. oktober 2022 #2478 Del Skrevet 25. oktober 2022 flusa skrev (45 minutter siden): Den er helt nydelig🥰 Ja den er spesiell. Trur dei fleste syns at denne er god og behagelig. Men for min del blir det nok ikkje ein parfyme eg kjem til å kjøpa igjen når den er tom. Den bikkar litt for søtt for meg personleg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. oktober 2022 #2479 Del Skrevet 25. oktober 2022 Capazitet skrev (1 time siden): Ja den er spesiell. Trur dei fleste syns at denne er god og behagelig. Men for min del blir det nok ikkje ein parfyme eg kjem til å kjøpa igjen når den er tom. Den bikkar litt for søtt for meg personleg Åhh,jeg liker det søtt🥰 Hvor får du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2480 Del Skrevet 25. oktober 2022 Fucking Fabulous fra Tom Ford Anonymkode: ba2d5...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå