Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag bærer det på tur til hovedstaden. Gleder meg til å lukte 😄 i dag har jeg Tom Ford - Velvet Orchid🤩

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rose The One Dolce&Gabbana for women

Idag tjuvlåner jeg denne av datteren min. Dette er en av de parfymene jeg kjøpte litt i halvblinde da jeg begynte å interessere meg for parfyme på ny, 15 år etter at samlingen min ble stjålet. Jeg gikk litt lei av den, og ga den til henne da jeg tenkte den passer godt til en ung jente. Men hun bruker den ikke, for hun har sine egne favoritter, så jeg tror jeg tar den tilbake :Knegg:

Jeg er overrasket over hvor godt jeg liker den. Eller - jeg er overrasket over at jeg ga den fra meg. SKjønner ikke hva jeg tenkte. Den har en frisk champagneboblende åpning med rose og sitrus, som minner meg om åpningen til Chanel l'eau og YSL Paris slik den var, som er en ting jeg alltid søker etter når jeg leter etter nye parfymer.

Jeg ser i kommentarene på fragrantica at den har mange tilhengere som gråter over at den er ute av produksjon.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Blue Ralph Lauren. Blir lettere til sinns av denne og hadde brukt den hver dag om det ikke var for det at den ikke produseres lengre. Er så irritert på det!! 

• Hjerte 1
Skrevet

Zara Joyful Tuberose. Søt og fruktig

73d6e52fcdcd76cc4a8b5b4be3526be5.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Aerin, Rose De Grasse.

Anonymkode: 43bdb...2bc

• Liker 1
Skrevet

Nishane Nefs i dag igjen. Sampleflasken snart tom 😲

8629F0F3-10B2-4E32-BECA-6384DD250B8E.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Aerin, Rose De Grasse.

Den lukta jeg på Fredrik og Louisa, lukta så godt ❤️men åssen sitter den? Blir den fort borte ?

Jeg har på meg Chanel - Coco noir i dag. Lenge siden. Nydelig lukt!❤️

Skrevet

Guerlain Meteorites Le Parfum. Pudra fiolar

375x500.49587.jpg

Skrevet
Capazitet skrev (6 minutter siden):

Guerlain Meteorites Le Parfum. Pudra fiolar

375x500.49587.jpg

Det er en kombinasjon som i utgangspunktet interesserer meg. Men er den veldig søt? Flasken sender veldig søte signaler!

jeg husker jeg hadde Meteoritespudderet en gang, og det var så sterkt og søtt parfymert at sluttet å  bruke det 🙁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lucille skrev (4 minutter siden):

Det er en kombinasjon som i utgangspunktet interesserer meg. Men er den veldig søt? Flasken sender veldig søte signaler!

jeg husker jeg hadde Meteoritespudderet en gang, og det var så sterkt og søtt parfymert at sluttet å  bruke det 🙁

Ganske søtlig men ikkje sterk. Den er behagelig og litt frisk i åpninga som har eple i seg. Men det er nokre år sidan den kom ut no, 2018 trur eg, så den er gått ut av produksjon. Men såg at det er tilsalgs ei flaske på finn.no

Skrevet
Rotehøna_21 skrev (3 timer siden):

Den lukta jeg på Fredrik og Louisa, lukta så godt ❤️men åssen sitter den? Blir den fort borte ?

På min hud sitter den opp til 8 timer om ikke mer. Jeg har ikke tatt tiden, men jeg kjente lukten fortsatt sent i natt.

Jeg tar max 2 små sprut på arm/håndledd. Lukten sitter lengst på oversiden av underarmen, der det som regel ikke er nærkontakt med klær når jeg har på kortermet bluse/tskjorte. På håndleddet opplever jeg noen ganger at den sitter kortere, men jeg sitter da mye med håndleddet nær kropp/mage, feks med armer i kors. Så duften smitter av på klærne.

Den lukter ikke alltid det samme, og det varierer hvilken duftnote jeg kjenner fra hver gang jeg bruker den.

Jeg har også Aerin De Grasse Pour Filles, som er "ungpike" parfyme ifølge produsenten, men jeg syns den er kraftigere og søtere, mer edp, mens den førstnevnte er lettere.

Aerin har også en De Grasse Joyful Bloom, men den syns jeg lukter veldig rosesåpe, så den falt ikke helt i smak hos meg. Men garantert elsket av mange andre. 

Jeg kommer nok til å kjøpe nye flasker av De Grasse og Pour Filles etterhvert. 🥰

Skrevet

Kroppen min er veldig kranglete for tiden, det blir mye innetid - og dermed en perfekt anledning til å teste litt parfymeprøver som jeg har liggende. De siste to dagene har jeg prøvd ut «Oriana» fra Parfums de Marly. 

Jeg kjenner de fruktige notene de ti første minuttene, men etter det får jeg bare kvalmende søt lukt av marshmallows som blir mer og mer intens etter hvert som tiden går. Sniffer jeg skikkelig på håndleddet får jeg kanskje noe hint av bær, men det er ikke nok til at jeg kommer til å kjøpe den i full størrelse. 

(Håper i mitt stille sinn at jeg kommer til å finne en parfyme fra PdM som jeg liker nok til å kjøpe en hel flaske av den, for jeg synes disse flakongene er helt nydelige. 😍🤭)

080C166E-4A87-4D65-938F-3ED1865C401D.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

På min hud sitter den opp til 8 timer om ikke mer. Jeg har ikke tatt tiden, men jeg kjente lukten fortsatt sent i natt.

Jeg tar max 2 små sprut på arm/håndledd. Lukten sitter lengst på oversiden av underarmen, der det som regel ikke er nærkontakt med klær når jeg har på kortermet bluse/tskjorte. På håndleddet opplever jeg noen ganger at den sitter kortere, men jeg sitter da mye med håndleddet nær kropp/mage, feks med armer i kors. Så duften smitter av på klærne.

Den lukter ikke alltid det samme, og det varierer hvilken duftnote jeg kjenner fra hver gang jeg bruker den.

Jeg har også Aerin De Grasse Pour Filles, som er "ungpike" parfyme ifølge produsenten, men jeg syns den er kraftigere og søtere, mer edp, mens den førstnevnte er lettere.

Aerin har også en De Grasse Joyful Bloom, men den syns jeg lukter veldig rosesåpe, så den falt ikke helt i smak hos meg. Men garantert elsket av mange andre. 

Jeg kommer nok til å kjøpe nye flasker av De Grasse og Pour Filles etterhvert. 🥰

Såpass ja 😀det er bra. Jeg har Lilac path, den ble borte etter et par timer 🥺men elsker lukta.

Skrevet

Tester Chanel no 19 idag. Synes ikke den lukter så mye, så enten er decanten jeg har ødelagt, eller så har jeg mistet luktesansen. Heller litt mot det siste, for jeg synes jeg har hatt det problemet med mange parfymer i det siste.

CHANEL 19 Fra Chanel Eau De Toilette Spray 3,4 Oz 3.4 Oz

Skrevet

Fremdeles My Way, Floral fra Giorgio Armani

image.jpeg.846eda4bfbfb348f5dc109e78432b4db.jpeg
Helt nydelig på lukt og ikke typisk meg, men får masse komplimenter for den. Tror dog den blir byttet ut med noe mer krydret nå som kler sesongen litt mer. Men den skal definitivt fram til våren igjen💚

Anonymkode: bab65...5b3

Skrevet

Jeg hadde ikke planer om å bli anonym☝🏻

Anonymkode: bab65...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...