jukkapalme Skrevet 16. oktober 2022 #2381 Del Skrevet 16. oktober 2022 Ariana Grande Cloud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 16. oktober 2022 #2382 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Benytter dagene jeg bare surrer rundt hjemme til å prøve ut forskjellige testere jeg bestilte fra Scentify for en stund tilbake. Er veldig glad for at jeg ikke skal møte folk etter å ha hatt på denne for å si det sånn. Denne var helt grusom på meg; luktet som en skinnjakke som har ligget innestengt i årevis i en fuktig kjeller som har blitt trampet ned i råttent løv og fuktig jord. Pinte meg gjennom åpningen, fordi jeg håpet på å kjenne både kakaobønnene og kasjmiren i dry down’en. Den gang ei, den råtne jordlukta ble bare mer og mer dominerende. Selv etter å ha vasket meg flere ganger kjenner fortsatt lukta godt. Håper ikke jeg fornærmer noen som virkelig elsker denne parfymen, men har aldri luktet en så forferdelig duft på meg selv, var virkelig nær ved å brekke meg til å begynne med. Endret 16. oktober 2022 av Miss_Sunshine* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 16. oktober 2022 #2383 Del Skrevet 16. oktober 2022 Lucille skrev (6 timer siden): Jeg tok på denne i går kveld, og måtte vaske den av umiddelbart, fordi mannen fikk helt spader av den. Dette er en klassisk, litt "stor" parfyme fra slutten av 80-tallet, som jeg egentlig ikke har likt så veldig godt. Den var et blindkjøp og bomkjøp etter en omtale på en blogg for noen år siden. Grunnen til at jeg i det hele tatt nevner den, er at den har altså en helt nydelig drydown. Selv 12 timer etter at jeg vasket den av, kjenner jeg resten av en nydelig krydret, varm avslutning. Tror jeg må gi denne en ny sjanse en dag jeg er alene hjemme. Jeg har lært mye om parfyme etter at jeg brukte den sist, så det er mulig jeg vil oppleve den annerledes nå. Den er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. oktober 2022 #2384 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jadda🤗 Lukter så godt. Har en 7,5ml flaske,den begynner bli tom. Ønsker meg denne til jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. oktober 2022 #2385 Del Skrevet 16. oktober 2022 Woods of Windsor Lavender. Luktar veldig ekte lavendelblomst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2386 Del Skrevet 16. oktober 2022 Anonymkode: abe3b...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 16. oktober 2022 #2387 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kaneel skrev (2 timer siden): Den er nydelig! ja,jeg gleder meg til hjemmekontor i morgen - da skal gi den en ny sjanse, uten gnål fra mannen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malassezia Furfur Skrevet 16. oktober 2022 #2388 Del Skrevet 16. oktober 2022 En perle av en parfyme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 17. oktober 2022 #2389 Del Skrevet 17. oktober 2022 Billig og god 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. oktober 2022 #2390 Del Skrevet 17. oktober 2022 Lenge siden jeg har brukt denne nå,har en liiiten skvett igjen😪 Lukter deilig rose🤍 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 17. oktober 2022 #2391 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jobb. Igjen. Så Chanel - Gabrielle Essence i dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2022 #2392 Del Skrevet 17. oktober 2022 Miss_Sunshine* skrev (19 timer siden): Benytter dagene jeg bare surrer rundt hjemme til å prøve ut forskjellige testere jeg bestilte fra Scentify for en stund tilbake. Er veldig glad for at jeg ikke skal møte folk etter å ha hatt på denne for å si det sånn. Denne var helt grusom på meg; luktet som en skinnjakke som har ligget innestengt i årevis i en fuktig kjeller som har blitt trampet ned i råttent løv og fuktig jord. Pinte meg gjennom åpningen, fordi jeg håpet på å kjenne både kakaobønnene og kasjmiren i dry down’en. Den gang ei, den råtne jordlukta ble bare mer og mer dominerende. Selv etter å ha vasket meg flere ganger kjenner fortsatt lukta godt. Håper ikke jeg fornærmer noen som virkelig elsker denne parfymen, men har aldri luktet en så forferdelig duft på meg selv, var virkelig nær ved å brekke meg til å begynne med. Disse testerene var dyre men fikk litt lyst på kalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 17. oktober 2022 #2393 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tom Ford - Lost Cherry 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 17. oktober 2022 #2394 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Tester stadig ny, så idag ble det Musc Noir Rose fra Narciso Rodriguez Endret 17. oktober 2022 av lin Autokorrektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 17. oktober 2022 #2395 Del Skrevet 17. oktober 2022 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. oktober 2022 #2396 Del Skrevet 17. oktober 2022 Nå denne🤗 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 17. oktober 2022 #2397 Del Skrevet 17. oktober 2022 Djungelvrål skrev (4 timer siden): Disse testerene var dyre men fikk litt lyst på kalenderen. Den kalenderen fristet meg også! Får se hvor mye penger som blir igjen etter at alle julegavene er kjøpt inn. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 17. oktober 2022 #2398 Del Skrevet 17. oktober 2022 Djungelvrål skrev (6 timer siden): Disse testerene var dyre men fikk litt lyst på kalenderen. Hva slags kalender? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2022 #2399 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) lin skrev (8 minutter siden): Hva slags kalender? https://scentify.no/products/adventskalender?variant=43946893705448 Er 1300 kr for 34 ml parfyme men gratis frakt da. Er litt engelsk tekst men håper jo siden er norsk slik at man slipper toll og moms, noen som vet? Endret 17. oktober 2022 av Djungelvrål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 17. oktober 2022 #2400 Del Skrevet 17. oktober 2022 Miss dior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå