flusa Skrevet 9. oktober 2022 #2321 Del Skrevet 9. oktober 2022 Måtte sprite opp litt med denne🤗 Liker å kjenne min egen parfyme🤗 Denne var igrunnen veldig god🤗 Tror den kommer på min ønskeliste😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 9. oktober 2022 #2322 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kaneel skrev (2 timer siden): HVa lukter den? God? Ser dyrere ut enn den er 😂 Ligner Ariana Grande Cloud uten kokos Veldig populær her jeg bor, hele bussen lukter ofte enten Ariana Grander eller Colabo. 98 kr 100ml 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #2323 Del Skrevet 9. oktober 2022 kaledonia skrev (18 timer siden): Colabo Floral, kjøpt hos Normal 😄 Den holder vel ikke lenge på duften? Av erfaring,syns jeg at billig parfymene fra Normal sitter dårlig på huden. Men, de lukter godt,de jeg har🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 9. oktober 2022 #2324 Del Skrevet 9. oktober 2022 flusa skrev (Akkurat nå): Den holder vel ikke lenge på duften? Av erfaring,syns jeg at billig parfymene fra Normal sitter dårlig på huden. Men, de lukter godt,de jeg har🤗 4-5 timer ? Den eneste duften som varer lengre på meg er Chanel No 5, Hermes Twilly og Molinard sine parfymer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #2325 Del Skrevet 9. oktober 2022 kaledonia skrev (1 time siden): 4-5 timer ? Den eneste duften som varer lengre på meg er Chanel No 5, Hermes Twilly og Molinard sine parfymer. Jøss det var jo ganske bra. Selv har jeg parfymer som sitter hele dagen,og dagen etter og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 9. oktober 2022 #2326 Del Skrevet 9. oktober 2022 Den jeg alltid får komplimenter for/spørsmål om når jeg bruker den: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 9. oktober 2022 #2327 Del Skrevet 9. oktober 2022 hufsaaaaa skrev (24 minutter siden): Den jeg alltid får komplimenter for/spørsmål om når jeg bruker den: Åh, den må jeg kjøpe igjen. Jeg har ikke hatt den på årevis. Det er en av de parfymene jeg kan gjenkjenne på omtrent hvem som helst, tror jeg. SÅ frisk og god. En gammel favoritt. Jeg kjøpte min første som student sånn ca 1994. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. oktober 2022 #2328 Del Skrevet 9. oktober 2022 Gabriela Sabatini EdT. Floral og krydra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 9. oktober 2022 #2329 Del Skrevet 9. oktober 2022 Bare sløver hjemme I dag. I dag ble det Aerin - Lilac path. Lukta nydelig syriner💜 bare synd den ikke varer så lenge. 🥺 men nydelig så lenge den varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #2330 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kjenner parfymen min godt enda..kjennes ut som jeg nettopp har tatt den på.. Armani you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 9. oktober 2022 #2331 Del Skrevet 9. oktober 2022 Lanvin- Eclat d'arpege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2022 #2332 Del Skrevet 10. oktober 2022 Clean Air. Passer bra på jobb men forsvinner veldig fort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. oktober 2022 #2333 Del Skrevet 10. oktober 2022 Djungelvrål skrev (24 minutter siden): Clean Air. Passer bra på jobb men forsvinner veldig fort Den er nydelig🤗mwn som du sier,lukten forsvinner veldig fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 10. oktober 2022 #2334 Del Skrevet 10. oktober 2022 (endret) kjøpte denne på impuls idag pga lavendelnoten. Angrer litt nå, for lavendelnoten forsvant raskt, og nå sitter jeg igjen med en ganske monoton sedertre dry down. Men den har god kvalitet, minner meg intenst om en duft jeg kjenner godt - klarer bare ikke å plassere den i farten. Mulig det er Bottega Veneto jeg tenker på. Endret 1. januar av Marcie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 10. oktober 2022 #2335 Del Skrevet 10. oktober 2022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. oktober 2022 #2336 Del Skrevet 10. oktober 2022 Victorias Secret Love Edp. Fruktig, såpeaktig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 10. oktober 2022 #2337 Del Skrevet 10. oktober 2022 Dro frem en gammel favoritt for å se om den har blitt gammel og må byttes ut, det må den. Ralph Lauren Ralph. Frisk, God, ren og varer lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 10. oktober 2022 #2338 Del Skrevet 10. oktober 2022 Har en tolv milliliters flaske av denne som var med i et discovery sett som jeg kjøpte for en god stund siden som jeg brukte i dag. Selv om jeg ikke har prøvd den så veldig mange ganger, så vet jeg allerede nå at jeg er nødt til å skaffe meg en full size av denne etter hvert. Søt og blomstrete, men overhodet ikke kvalmende søt eller tung på noe vis. Hvorfor må jeg forelske meg i sånne dyre parfymer hele tiden?! 😅 Har heldigvis en god del igjen i testeren enda, slik at jeg rekker å spare til en full size. 😂👌🏼 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 11. oktober 2022 #2339 Del Skrevet 11. oktober 2022 Skal på jobb, så da blir det Chanel - Gabrielle essence 😀 den er mild og lukter rent☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 11. oktober 2022 #2340 Del Skrevet 11. oktober 2022 God, men varer ikke så lenge.... Selv med matchende bodylotion. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå