Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av MacadamiaNut
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AXE for menn  :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

fortsetter å jobbe meg gjennom boksen med decants. I dag tester jeg Jour d'Hermes:

Jour D'hermès Eau De Parfum 30 Ml

Det er noe med denne parfymen som jeg liker veldig godt, som minner meg om Ann Gerards Perle de Mousse som jeg ønsker meg veldig, men som har gått ut av produksjon. Og YSL Paris slik den var på 80-tallet. Vurderer sterkt å skaffe meg en flaske av denne istedet. Jeg kjøpte den ikke da den var ny fordi jeg vinglet mellom Jour og Perle de Mousse, og endte opp med å ikke kjøpe noen av dem, men jeg kommer stadig tilbake til denne decanten.

Omtalen som Bois de Jasmin skrev i sin tid: Hermes Jour d'Hermes : Perfume Review (boisdejasmin.com) 

Tror kanskje jeg bør teste Jour d'hermes Absolu før jeg bestemmer meg: Hermes Jour d’Hermes Absolu ~ perfume review :: Now Smell This (nstperfume.com)

Endret av Marcie
  • Liker 1
Gjest Blomsterbie
Skrevet

Victoria secret- bare vanilla noir. Jeg er så imot hele VS opplegget men har enda ikke funnet en match til de parfymene de har:( Jeg tåler ikke for sterke lukter i ordentlig parfyme, jeg blir kvalm bare noen går forbi meg med det. Så må bruke lette mister og rituals, body shop og VS er det beste på det synes jeg.

Skrevet

Prøvd 2 nye parfymer i dag. Hugo Boss Alive intense, den var veldig god, men syns ikke lukta satt veldig lenge. 

Så prøvde jeg Gucci Bamboo men den lukta ikke godt på meg. Ikke helt etter min smak. 

Skrevet

Jimmy Choo Edp. Karamell og patchouli

jimmy-choo-edp-40ml-900x900.jpg

• Hjerte 2
Skrevet

I dag ble det Good girl Legere fra Carolina Herarra på jobb. Og etter jobb ble det Southern bloom fra Goldfield & Banks💚

• Liker 1
Skrevet
MarianneE skrev (På 2.10.2022 den 19.24):

Spørsmål litt på siden her: Hvor mange parfymer har dere?

Huff. Sikkert 15-20. Må slutte helt å kjøpe uten å teste fordi jeg er så sær og har svært få favoritter.   Har 5 som kun er testet men får ikke solgt de. 🤥

Anonymkode: 11a1b...e2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff. Sikkert 15-20. Må slutte helt å kjøpe uten å teste fordi jeg er så sær og har svært få favoritter.   Har 5 som kun er testet men får ikke solgt de. 🤥

Hvilke 5 er det? 

I dag har jeg Davidoff cool water, sea rose. Gammel favoritt. Liker den originale bedre, men denne er frisk og god også. 

davidoff-cool-water-sea-rose-edt-30ml-90

Anonymkode: b3973...645

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har 8 (ikke alle er store flasker) og har tenkt at jeg har mange. Det har jeg ikke har jeg forstått 

Skrevet

Tror jeg har 40-50 parfymer..

har allerede gitt bort MANGE og..

Skrevet

I dag har jeg på Patchouli Tentation fra Bvlgari. Elsker den!!!! 🤍

Skrevet

Abercrombie&Fitch first instinct sheer🤍image.png.1d79be5f516e2f3e3980e25fb23cf4e4.png

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Bilderesultat for Ann Gerard Cuir de Nacre. Størrelse: 150 x 150. Kilde: www.purecalculus.com

I dag har jeg på meg Ann Gerards Cuir de Nacre. Det er den nydeligste parfymen jeg kjenner, og den er reservert de mørkeste, våteste, kaldeste høst- og vinterdagene. Dessverre ute av produksjon, så jeg er nokså gnien på når jeg bruker den.

Iris og lær.

Omtalt her: Ann Gerard Cuir de Nacre : Perfume Review - Bois de Jasmin

Jeg er ikke så flink til å identifisere blomster i parfyme, men det har gått opp for meg at iris er det flere av mine favorittparfymer har til felles, så jeg tror jeg skal skaffe meg noen nye sampler med irisdufter i høst.

Oppdatert: Jeg har lett høyt og lavt, og fant til slutt en som fortsatt selger samples av Ann Gerards parfymer: Shop Ann Gerard Fragrances and Samples | Pure Calculus of Perfume

Dessverre har de ikke Perle de Mousse, men Rose Cut og Cuir de Nacre er fantastiske parfymer. Er ikke like begeistret for Ciel d'Opal. 

Endret av Marcie
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

image.thumb.png.6f0e838e90bffa7afaa2588559f1fa5c.png

Vanderbilt.

Jeg følte for en skikkelig retroduft i dag. Dette var min favoritt da jeg var 16, og etter 30 års opphold kjøpte jeg den på ny. Den ER faktisk ganske god. 

Anonymkode: 91033...013

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nishane Nefs 😍

Angrer nesten på at jeg kjøpte en sample, for jeg vurderer nå å kjøpe en hel flaske 🤭

Anonymkode: a1326...eac

Skrevet

Dkny be Delicious Fresh Blossom 

Skrevet

Solinotes Rose. Rose & musk

375x500.43132.jpg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...