katties Skrevet 15. september #6361 Skrevet 15. september Fikk lyst på noe søtt og det ble en prøve av denne. En vaniljeparfyme med grønne noter. Litt for søt ift hva jeg vanligvis går med, men fin på en grå og kjedelig dag 😌 Fint å ha de grønne notene i denne slik at det ikke bare er en ren gourmand.
Hunter7 Skrevet 15. september #6362 Skrevet 15. september "Black Orchid" fra Tom Ford. Har alltid syntes denne ikke var "min" parfyme når jeg luktet på den i parfymeriene. Men så fant jeg en prøve av den i "skuffa med det rare i" og tenkte, pyttpytt, jeg kan jo likegodt prøve den. Tok en liten sprut på håndleddet og lot den utfolde seg. Duften på kroppen er en helt annet enn hvordan den lukter rett fra flakongen. Den er for tung til sommermånedene, men nå på høsten tror jeg den kan passe ganske bra. Så i dag ble det en bitteliten dæsj på hals og håndledd (den er ganske intensiv og jeg vil helst ikke forulempe folk som kan være allergiske e.l.) 1
MarianneE Skrevet 16. september #6365 Skrevet 16. september https://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Si-Passione-Red-Musk-103518.html
Capazitet Skrevet 17. september #6366 Skrevet 17. september Ein av mine mest brukte idag, Bvlgari Goldea The Roman Night
Capazitet Skrevet 18. september #6369 Skrevet 18. september Fekk kompliment for denne idag, Elie Saab Le Parfum Resort 1
venus* Skrevet 22. september #6377 Skrevet 22. september Jeg har på meg en parfyme som både er blitt omtalt positivt som at den lukter 'clean pussy' og negativt som at den lukter egg. Tror ikke den lukter noen av delene på meg 😆 1
Capazitet Skrevet 22. september #6378 Skrevet 22. september Happy new perfume! Issey Miyake Rose & Rose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå