Capazitet Skrevet 1. september #6321 Skrevet 1. september (endret) The Body Shop British Rose idag på første haustdagen : ) Endret 1. september av Capazitet
katties Skrevet 2. september #6323 Skrevet 2. september Enclave fra amouage. I dag fikk jeg lyst på noe som ikke var søtt - bare friskt, men fyldig, og denne er da veldig fin. Patchoulien or raven får den til å lukte nesten som sjokolade, og så har den peppermynte. Er en veldig "rolig" kombinasjon. Fin til å stresse ned 2
Capazitet Skrevet 2. september #6324 Skrevet 2. september Guerlain Eau de Shalimar idag. Passar godt på ein regnfull tidleghaustdag 1
Capazitet Skrevet 3. september #6327 Skrevet 3. september Ein freshie i dag - Marc Jacobs Daisy Dream Blush
Rotehøna_21 Skrevet 4. september #6329 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anonymkode: ce07a...425 Hvordan er denne? Veldig lyst å lukte på 😃 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #6331 Skrevet 4. september Rotehøna_21 skrev (4 timer siden): Hvordan er denne? Veldig lyst å lukte på 😃 Den er helt aldeles nydelig! Virkelig en av mine favoritter. Hvis du bor i nærheten av Oslo så kan du dra innom Tuxedo og teste den. De har forresten gode priser på Mizensir. Anonymkode: ce07a...425 1
Capazitet Skrevet 4. september #6333 Skrevet 4. september Portugisisk sommarferieminne i dag, Benamor Jacaranda
Rotehøna_21 Skrevet 5. september #6334 Skrevet 5. september (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Den er helt aldeles nydelig! Virkelig en av mine favoritter. Hvis du bor i nærheten av Oslo så kan du dra innom Tuxedo og teste den. De har forresten gode priser på Mizensir. Anonymkode: ce07a...425 Da må jeg lukte på den! Vært innom der før de flytta. 😃 Men da skal jeg se om jeg finner en tester et sted. Takk for svar ❤️ Endret 5. september av Rotehøna_21
Gjest Peanut Skrevet 5. september #6336 Skrevet 5. september Kjøpte den her i dag, og den lukter sååå godt!
Capazitet Skrevet 5. september #6337 Skrevet 5. september Fun & fruity idag på ein sommarsleg septemberdag, DKNY Citrus Splash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå