idabs Skrevet 8. mai #6001 Skrevet 8. mai Hadde på meg Sol de Janeiros 48 body mist, men dusja og har nå på meg Sweet Tooth av Sabrina Carpenter isteden
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6006 Skrevet 9. mai Capazitet skrev (9 minutter siden): Yves Saint Laurent Paris Edt Wow, finnes den enda? 🩷 Anonymkode: ce07a...425 1
Capazitet Skrevet 9. mai #6007 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow, finnes den enda? 🩷 Anonymkode: ce07a...425 Kjøpte den for ein del år sidan på nett, kan ikkje huska hvilken nettbutikk. Kanskje Parfyme-Klikk? Dei har ein del gamle klassikarar.
Capazitet Skrevet 11. mai #6009 Skrevet 11. mai Kjendisparfyme idag, Christina Aguilera Secret Potion. Så yum og krydra
Capazitet Skrevet 13. mai #6014 Skrevet 13. mai Oriflame Giordani White Gold, kreert av mesterparfymør Thierry Wasser
Djungelvrål Skrevet 15. mai #6018 Skrevet 15. mai Denne, god men sykt skuffet over at lukten sitter bare i sånn 2 timer på meg. Er som en bodyspray, bare at den kostet 1000 kr. 1
Capazitet Skrevet 15. mai #6020 Skrevet 15. mai Frisk og fruktig i sommarvarmen, Vita & Wanda Vaag. Minnar veldig om årets sommarduft frå Escada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå