Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mottok parfymen Divinité fra Godet i går, og den klatret rett på toppen av favorittene mine; så utrolig god❤️ Litt uvant at det ikke er sprayfunksjon, men en liten tupp/sylinder inni selve toppen som man tapper noen dråper mot huden med. Står på nettsiden at det med å påføre parfyme på denne måten var vanlig på 1920-tallet, som de har reskapt. Mannen min kommenterte umiddelbart da jeg kom ut fra badet i morges at det er den beste parfymen jeg har hatt😄

Toppnoter er ananas, fersken, kokosnøtt blomst og rose. Mellomnoter er tuberose og Gardenia, og bunnoter er vanilje og patchouli

(ser på de parfymene jeg har at et kjennetegn for de er at alle har en grad av vanilje i seg)

Vanskelig å beskrive den, men den er varm og rund uten å bli søt (jeg er ikke glad i lette, florale parfymer), samtidig så er den litt dyp uten å bli typ hodepine-tung. Dette er nok en helårs-parfyme.

Bestilte den her, tok typ 4 dager i posten (fransk parfyme og fransk nettside) Var ikke så ille pris heller, typ 1000kr med toll og frakt (jeg kjøpte 30ml, men ser nå at den størrelsen ikke er tilgjengelig nå) 

https://parfumsgodet.com/en/collections/divinite/

image.png.0973a8058f5e23199a52f8c72bf115dd.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne klassikeren, funnet på nytt etter kanskje, tja, 20 år? Unik, nydelig helårsparfyme, en perle 🧡 

IMG_6016.jpeg

Anonymkode: fd64c...b3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chance Eau Tendre (EdP) fra Chanel til ære for mams i dag. Er den hun liker aller best på meg, og den er jo min absolutte favoritt også. 🩷

IMG_3239.jpeg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Capazitet skrev (På 10.2.2025 den 16.06):

Guerlain Mon Guerlain Sparkling Bouquet

guerlain-mon-guerlain-sparkling-bouquet-edp-50ml-900x900.jpg

Du har mange fine parfymer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Miss_Sunshine* skrev (På 9.2.2025 den 22.29):

Chance Eau Tendre (EdP) fra Chanel til ære for mams i dag. Er den hun liker aller best på meg, og den er jo min absolutte favoritt også. 🩷

IMG_3239.jpeg

Chanel elsk 🥰🥰

Hvor mye koster denne nå?

Anonymkode: c40f6...09e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (7 timer siden):

Du har mange fine parfymer 😊

Tusen takk! Ja, eg elskar å ha ein del å velga i : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...