AnonymBruker Skrevet 28. januar #5701 Del Skrevet 28. januar Mystisk, sensuell, og en varme. Sitter godt hele dagen. Utrolig hvordan den forandrer seg første 30 min.. Anonymkode: ff225...4ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. januar #5702 Del Skrevet 28. januar Kjendisparfymar er gode, idag Jennifer Lopez L.A. Glow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 29. januar #5703 Del Skrevet 29. januar Vove Viva Intensa fra Valentino. Nydelig, synes jeg. Andre meninger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. januar #5704 Del Skrevet 29. januar The Body Shop British Shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 30. januar #5705 Del Skrevet 30. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. januar #5706 Del Skrevet 30. januar Kayali Eden Sparkling Lychee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 31. januar #5707 Del Skrevet 31. januar Yves Rocher So Elixir edp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 31. januar #5708 Del Skrevet 31. januar Guerlain Mon Guerlain Sparkling Bouquet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 1. februar #5709 Del Skrevet 1. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 1. februar #5710 Del Skrevet 1. februar Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense. Den er veldig frisk, men holder likevel overraskende lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. februar #5711 Del Skrevet 1. februar (endret) Vita & Wanda Vaag Endret 1. februar av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. februar Forfatter #5712 Del Skrevet 2. februar Santal 33 fra Le Labo….jeg liker den tror jeg, men er litt usikker. Kjøpte heldigvis bare 15ml flaske, men pr nå så er luktesansen på bærtur pga cellegift, så jeg skal la den stå til jeg er ferdig med kurene, også prøve på nytt før jeg evt selger den. Den var definitivt god, samtidig opplevdes den som litt for sterk og kraftig. Men det er egentlig denne type parfyme jeg liker å bruke høst og vinter. Fikk kompliment på hvor godt jeg lukter av mannen min den dagen jeg prøvde den på, så den er tydeligvis ikke feil til meg Satser på at det er chemo-nese som kødder med meg😄 Har fått anbefalt Divinité Godet, ble så nysgjerrig at jeg har bestilt den uten å teste…er nok ei duft som passer mere for vår og sommer og ikke så tung. Veldig spent på den, og det er kjekt å ha en parfyme som man ikke får kjøpt på Kicks og som mange andre har https://www.fragrantica.com/perfume/Godet/Divinite-47095.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. februar #5713 Del Skrevet 2. februar Oriflame Mirage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 3. februar #5714 Del Skrevet 3. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. februar #5715 Del Skrevet 3. februar Fekk just ein mini av denne i gåve, Rituals Ayurveda. Kjente duften då eg før har hatt kroppsolja og håndkremen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 4. februar #5716 Del Skrevet 4. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. februar #5717 Del Skrevet 4. februar (endret) Estee Lauder Very Estee Endret 5. februar av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 5. februar #5718 Del Skrevet 5. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. februar #5719 Del Skrevet 5. februar Marc Jacobs Daisy Dream Blush, ein vårleg bris i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 5. februar #5720 Del Skrevet 5. februar Club de nuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå