kaledonia Skrevet 12. januar #5641 Del Skrevet 12. januar Korres Saffron Orris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. januar #5642 Del Skrevet 12. januar Frisk og lett i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. januar #5643 Del Skrevet 12. januar Siste rest av mi flaske med Dior Miss Dior Absolutely Blooming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 12. januar #5644 Del Skrevet 12. januar Dior forever and ever 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 13. januar #5645 Del Skrevet 13. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5646 Del Skrevet 13. januar Ullvott skrev (På 8.1.2025 den 17.36): Det går lang tid mellom hver gang. Jeg misliker den ikke, men foretrekker nesten bestandig dufter som er lettere og friskere. Har du prøvd l’eau eller prèmiere? Anonymkode: 9c7c9...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. januar #5647 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du prøvd l’eau eller prèmiere? Anonymkode: 9c7c9...084 Nei, jeg har ikke engang prøvd å lukte på dem i et parfymeri, etter hva jeg kan huske, i alle fall. Men jeg har en helt annen Chanel, nemlig Gabrielle, og er en av de (få?) som liker den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. januar #5648 Del Skrevet 13. januar Happy new perfume! Dolce & Gabbana Devotion Intense 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5649 Del Skrevet 13. januar Ullvott skrev (5 timer siden): Nei, jeg har ikke engang prøvd å lukte på dem i et parfymeri, etter hva jeg kan huske, i alle fall. Men jeg har en helt annen Chanel, nemlig Gabrielle, og er en av de (få?) som liker den veldig godt. Lurte, siden du skrev du foretrakk lettere og friskere - Chanel no 5 l’eau er lettere og friskere variant av no 5. Har aldri forsøkt prèmiere, men den er visst også enklere å like. Ikke desto mindre, har hørt at det selges en flaske Chanel no 5 hvert 30. sekund. Anonymkode: 9c7c9...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 14. januar #5650 Del Skrevet 14. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. januar #5651 Del Skrevet 14. januar Mitt nye vintagefunn, YSL Opium 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 15. januar #5652 Del Skrevet 15. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. januar #5653 Del Skrevet 15. januar Roseparfyme idag på ein vintersdag, The Body Shop British Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5654 Del Skrevet 15. januar Anonymkode: 9c7c9...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar #5655 Del Skrevet 15. januar https://www.fragrantica.com/perfume/Escada/Cherry-In-Japan-70279.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 16. januar #5656 Del Skrevet 16. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 16. januar #5657 Del Skrevet 16. januar kaledonia skrev (På 12.1.2025 den 15.04): Korres Saffron Orris Hvem er det dupe for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. januar #5658 Del Skrevet 16. januar Søøøøt fruktparfyme idag, Kayali Eden Sparkling Lychee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 17. januar #5659 Del Skrevet 17. januar Kaneel skrev (20 timer siden): Hvem er det dupe for? Jeg vet ikke om det er dupe for noe. Jeg liker safron og Korres er et seriøs bedrift. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 17. januar #5660 Del Skrevet 17. januar Mandarina Duck - The Duckers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå