Rotehøna_21 Skrevet 5. juni #5061 Del Skrevet 5. juni En tester av denne i dag 🥭 bruke opp den mens man venter på fullflaska🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5062 Del Skrevet 5. juni Britney Spears Midnight Fantasy Anonymkode: e1324...d06 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. juni #5063 Del Skrevet 5. juni Ein prøve på Oriflame Oh Sweet duftar på meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. juni Forfatter #5064 Del Skrevet 5. juni Forelsket meg helt i denne 💕 https://fredrikoglouisa.no/produkt/hundred-silent-ways-extrait-de-parfum/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5065 Del Skrevet 5. juni Kjøpte nettopp denne, synest den var velig god, men skal absolutt prøve flere varianter av Valentino. ❤️ Anonymkode: 3d8a3...685 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5066 Del Skrevet 5. juni Min favoritt i mange mange år🤩 Anonymkode: 48391...ad7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5067 Del Skrevet 6. juni Anonymkode: fa545...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 6. juni #5068 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anonymkode: fa545...02f Hvordan er den på synes du? Lukter den mye av vanilje eller fresh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juni Forfatter #5069 Del Skrevet 6. juni Rotehøna_21 skrev (På 5.6.2024 den 8.48): En tester av denne i dag 🥭 bruke opp den mens man venter på fullflaska🤭 Den ser veldig lovende ut, måtte bare bestille en tester fra Gents, gleder meg til den kommer😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juni Forfatter #5070 Del Skrevet 6. juni Kaneel skrev (3 timer siden): Hvordan er den på synes du? Lukter den mye av vanilje eller fresh? Datteren min på 20 år har denne, og den er utrolig god! Har lånt den noen ganger da jeg er svak for vaniljekomponenter, men ikke tung vanilje som skjærer igjennom. Det er ikke en tung tung parfyme, men heller ikke lett og søt aka noen av Escada sine. Den er frisk og god, men har også fylde i seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 6. juni #5071 Del Skrevet 6. juni skruf skrev (6 timer siden): Den ser veldig lovende ut, måtte bare bestille en tester fra Gents, gleder meg til den kommer😃 Den er utrolig god! Syns jeg da😄 akkurat passe søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. juni #5072 Del Skrevet 6. juni The Body Shop Strawberry Edt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 6. juni #5073 Del Skrevet 6. juni skruf skrev (21 timer siden): Forelsket meg helt i denne 💕 https://fredrikoglouisa.no/produkt/hundred-silent-ways-extrait-de-parfum/ Denne er så nydleig!!! Elsker den!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5074 Del Skrevet 6. juni Elie Saab Girl Of Now. Nydelig! Anonymkode: f3e8d...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. juni #5075 Del Skrevet 7. juni Kjendisparfyme idag, Paris Hilton Can Can Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. juni #5076 Del Skrevet 8. juni Ein prøve av Mugler Alien Goddess Intense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 9. juni #5077 Del Skrevet 9. juni Det regner og er grått, så jeg trengte en litt sterkere duft enn jeg vanligvis bruker på en sommerdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. juni #5078 Del Skrevet 9. juni Litt dark og mystisk duft i dag - Clinique Aromatics in Black Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 10. juni #5079 Del Skrevet 10. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. juni #5080 Del Skrevet 10. juni Marc Jacobs Daisy Dream Blush 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå