Capazitet Skrevet 18. mars #4821 Del Skrevet 18. mars Yves Rocher Quelques Notes d'Amour 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mars #4822 Del Skrevet 18. mars Har prøvd på denne i dag. Helt nydelig ❤️ https://www.kicks.no/issey-miyake/parfyme/dame/parfyme/issey-miyake-leau-dissey-sol-ar-violet-intense-ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. mars #4823 Del Skrevet 18. mars Eau des Sens fra Diptyque 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. mars #4824 Del Skrevet 18. mars 8 hours ago, Klementin34 said: den er kjempegod også absolutt ! Har vært medlem der i årevis ... 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 19. mars #4825 Del Skrevet 19. mars I dag er det denne 😀 er veldig glad i Fragrantica. Har full oversikt over parfymene mine der ☺️ samt alle som er på ønskelista 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4826 Del Skrevet 20. mars Anonymkode: fa545...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. mars #4827 Del Skrevet 20. mars Paris Holton Heiress 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 21. mars #4828 Del Skrevet 21. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4829 Del Skrevet 21. mars Chanel Chance. Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: 9c20e...136 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. mars #4830 Del Skrevet 21. mars Lancome La vie est belle Iris Absolue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 21. mars #4831 Del Skrevet 21. mars Denne har en veldig sterk vaniljepreget lukt, så jeg bruker å blande den med en litt mer "syrlig" parfyme for å gjøre lukten balansert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 22. mars #4832 Del Skrevet 22. mars En av favorittene i dag❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 22. mars #4833 Del Skrevet 22. mars Jeg aner ikke hva som er populært nå for tiden, men jeg elsker denne og bruker den (nesten) hver dag! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. mars #4834 Del Skrevet 22. mars Ein prøve av denne idag, Zadig & Voltaire This is her Vibes of freedom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mars #4835 Del Skrevet 22. mars Motelvibes skrev (På 2.3.2024 den 21.18): Parfums de Marly Delina Den har jeg på hånda nå, prøvde i dag på Fredrik og Luisa. Forstår virkelig ikke hypen. Lukter et eller annet kjemikalisk, ihvertfall ikke parfyme eller blomster og frukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 22. mars #4836 Del Skrevet 22. mars Crystal Noir Versace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 23. mars #4837 Del Skrevet 23. mars Denne herligheten i dag 🍫❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 23. mars #4838 Del Skrevet 23. mars (endret) Djungelvrål skrev (16 timer siden): Den har jeg på hånda nå, prøvde i dag på Fredrik og Luisa. Forstår virkelig ikke hypen. Lukter et eller annet kjemikalisk, ihvertfall ikke parfyme eller blomster og frukt. Den dufter helt nydelig, var den du prøvde gammel? Endret 23. mars av Motelvibes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mars #4839 Del Skrevet 23. mars Denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. mars #4840 Del Skrevet 23. mars Siste rest av prøven min av Zara Cherry Smoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå