Gunillapersson Skrevet 6. mars #4781 Del Skrevet 6. mars Clean classic skin.jeg elsker alt fra clean merket dem har ikke den typiske parfyme lukta jeg hater all parfyme faktisk! Men jeg elsker lukta av nyvasket klær alt som har den klassiske duften av renhet. Mye parfymer der ute minner meg om dufter man prøver å skjule vonde lukter med det er kvalmende selv om det lukter godt det lukter bare ikke rent i min nese. Men dette merket lukter nyvasket klær, lukten av nydusjet, av et rent hjem som blir luftet mye ren natur osv. Det blir ikke for mye. Jeg liker å spraye klærne mine med clean cotton som lukter nyvasket klær, jeg sprayer klærne med den når den gode nyvasket duften er borte. Synes clean cotton er best når det er kaldt ute og skin er best når det er varmt ute Helt fantastisk for alle som synes det meste der ute er for mye og bare har lyst å dusje det av seg etterpå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. mars #4782 Del Skrevet 6. mars Thierry Mugler Eau de Star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4783 Del Skrevet 6. mars Nude beauty parfyme Anonymkode: f8fe2...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4784 Del Skrevet 6. mars Lady Diamond. Får komplimenter fra folk og spørsmål om hvilken parfyme jeg har på hver eneste gang jeg bruker den. Så den kan virkelig anbefales å kjøpe. Anonymkode: e8414...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 6. mars #4785 Del Skrevet 6. mars Tråden er ryddet for tull. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyLocks Skrevet 6. mars #4786 Del Skrevet 6. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 7. mars #4787 Del Skrevet 7. mars Denne herligheten her, elsker den❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 7. mars #4788 Del Skrevet 7. mars Molinard Chypre Charnel Chypre Charnel Molinard perfume - a fragrance for women 2015 (fragrantica.com) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. mars Forfatter #4789 Del Skrevet 7. mars Bianco Latte Giardini Di Toscana; utrolig god😍 Kjøpte først en dekadent fra Dekadenten.no siden den koster litt, ingen parfymerier her jeg bor selger den, og ett så dyrt bomkjøp ville vært uaktuelt. Har fått så mange komplimenter og spørsmål hvilken parfyme jeg bruker fra helt ukjente menn og kvinner. Denne blir ikke byttet ut med det første 😄 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. mars #4790 Del Skrevet 7. mars Vintage Laura Biagiotti Venezia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 8. mars #4791 Del Skrevet 8. mars Denne friskusen i dag. Passer perfekt på denne årstiden. 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. mars #4792 Del Skrevet 8. mars Bvlgari Goldea The Roman Night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4793 Del Skrevet 8. mars LovelyLocks skrev (På 6.3.2024 den 21.28): En av mine absolutte favoritter ☺️ Anonymkode: 5c1c0...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4794 Del Skrevet 8. mars Gunillapersson skrev (På 6.3.2024 den 12.22): Clean classic skin.jeg elsker alt fra clean merket dem har ikke den typiske parfyme lukta jeg hater all parfyme faktisk! Men jeg elsker lukta av nyvasket klær alt som har den klassiske duften av renhet. Mye parfymer der ute minner meg om dufter man prøver å skjule vonde lukter med det er kvalmende selv om det lukter godt det lukter bare ikke rent i min nese. Men dette merket lukter nyvasket klær, lukten av nydusjet, av et rent hjem som blir luftet mye ren natur osv. Det blir ikke for mye. Jeg liker å spraye klærne mine med clean cotton som lukter nyvasket klær, jeg sprayer klærne med den når den gode nyvasket duften er borte. Synes clean cotton er best når det er kaldt ute og skin er best når det er varmt ute Helt fantastisk for alle som synes det meste der ute er for mye og bare har lyst å dusje det av seg etterpå! Kjempe artig brukernavn og bilde 😂 Likte det. har jeg Armani sin terra di gioia. Lukter som en god body lotion med mandler. Anonymkode: 5c1c0...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 9. mars #4795 Del Skrevet 9. mars Gucci Flora - igjen. Ikke veldig spennende, men alltid god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. mars #4796 Del Skrevet 9. mars Woods of Windsor Lavender. Veldig realistisk lavendelparfyme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. mars #4797 Del Skrevet 10. mars Kenzo Flower L'Absolu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 11. mars #4798 Del Skrevet 11. mars Denne perfekte vårduften her🤩 elsker den❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 11. mars #4799 Del Skrevet 11. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11. mars #4800 Del Skrevet 11. mars (endret) Tiffany & Co Edp Endret 12. mars av Capazitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå