Capazitet Skrevet 23. februar #4741 Del Skrevet 23. februar Armani Sun di Gioa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 23. februar #4742 Del Skrevet 23. februar Motelvibes skrev (3 timer siden): Hvor mange parfymer har du tilsammen? Har du ikke bilde av den fine samlingen? 😍 Jeg har altfor mange 🤦🏼♀️ 120sti, samt noen dekanter😳har ikke no bilde nei, er for flaut🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. februar #4743 Del Skrevet 23. februar Brukte ikke noe i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 24. februar #4744 Del Skrevet 24. februar Rotehøna_21 skrev (3 timer siden): Jeg har altfor mange 🤦🏼♀️ 120sti, samt noen dekanter😳har ikke no bilde nei, er for flaut🤣 Nei det er ikke flaut, det er jo fint å ha en samling! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 24. februar #4745 Del Skrevet 24. februar Motelvibes skrev (12 minutter siden): Nei det er ikke flaut, det er jo fint å ha en samling! Joa, men det er litt måte på au😄😄 men, er blitt en hobby og elsker alle jeg har🤩 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. februar #4746 Del Skrevet 24. februar (endret) Rotehøna_21 skrev (6 timer siden): Joa, men det er litt måte på au😄😄 men, er blitt en hobby og elsker alle jeg har🤩 Hihi,jeg er som deg.har unødvendig mange parfymer,men siden jeg er parfymeentusiast så,ja..😆😍 Endret 24. februar av flusa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 24. februar #4747 Del Skrevet 24. februar flusa skrev (1 time siden): Hihi,jeg er som deg.har unødvendig mange parfymer,men siden jeg er parfymeentusiast så,ja..😆😍 Godt å høre vi er flere 🤭 hvor mange har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 24. februar #4748 Del Skrevet 24. februar Escada cherry in Japan 🍒🇯🇵 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 24. februar #4749 Del Skrevet 24. februar Ryddet for avsporinger. Christina82. mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4750 Del Skrevet 24. februar Givenchy 🌸 Anonymkode: f8fe2...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 24. februar #4751 Del Skrevet 24. februar flusa skrev (12 timer siden): Hihi,jeg er som deg.har unødvendig mange parfymer,men siden jeg er parfymeentusiast så,ja..😆😍 Har du bilde av samlingen? 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. februar #4752 Del Skrevet 25. februar (endret) Lancome La vie est belle Iris Absolu Endret 25. februar av Capazitet 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar #4753 Del Skrevet 25. februar flusa skrev (På 23.2.2024 den 5.35): Ååå,så synd du ikke falt helt for den.. Jeg elsker,elsker den💞 Kanskje du blir mere vant med den etter hvert? Eller kanskje du kan selge den videre? Er den dyr parfyme,og synd å bare la den stå.. Jeg falt for den da jeg prøvde den første gang og prøvde den flere ganger for å være sikker da den egentlige er litt ulik min smak. Enten bruker jeg den opp, eller så gir jeg den videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. februar #4754 Del Skrevet 25. februar Prada Infusion de Fleur d'Oranger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. februar #4755 Del Skrevet 26. februar Yves Rocher Quelques Notes d'Amour 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. februar #4756 Del Skrevet 27. februar (endret) Bvlgari Goldea The Roman Night Endret 28. februar av Capazitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. februar #4757 Del Skrevet 28. februar Rotehøna_21 skrev (På 24.2.2024 den 9.46): Godt å høre vi er flere 🤭 hvor mange har du? 50-60,troooor jeg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 28. februar #4758 Del Skrevet 28. februar flusa skrev (1 time siden): 50-60,troooor jeg🙈 Det er noen det au ja😄😄 så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 28. februar #4759 Del Skrevet 28. februar I dag er det denne herligheten❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. februar #4760 Del Skrevet 28. februar Ein testar idag av Madonna Truth or Dare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå