Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rotehøna_21 skrev (På 13.2.2024 den 13.07):

IMG_8413.jpeg

Denne er så nydelig! 

Anonymkode: c1f91...44e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capazitet skrev (12 timer siden):

Solinotes Yuzu

Er den god? Har testet noen Yuzu-parfymer i det siste, men ikke denne 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prestert å kjøpe en parfyme jeg ikke skulle kjøpe. Fordi det er sånt som dette surrehuet klarer. Skulle raskt innom parfymeriet og kjøpe Lait de Biscuit fra Chabaud, for den hadde jeg luktet på før og funnet ut at jeg måtte ha. Fant frem flaske av riktig størrelse, stilte meg i kø, betalte, og gikk på bussen. Sprayet meg med parfymen nesten morgen, gikk på jobb og begynte etter hvert å synes at den ikke luktet helt som Lait de Biscuit. Sjekket flasken da jeg kom hjem og jeg hadde kjøpt en annen parfyme fra samme merke, Caprice de Jeanne.

Men den var nesten enda bedre, så det var ikke en dårlig forveksling. Fruktig, men ikke tropisk, litt krydret, litt tre, og passe søt. Har brukt den de siste tre dagene, og er veldig fornøyd med den.

Chabaud Maison de Parfum Caprice de Jeanne EdP - Fredrik & Louisa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er den god? Har testet noen Yuzu-parfymer i det siste, men ikke denne 🤔

Kjøpte min på Normal for nokre år sidan, ikkje sikker på om den framleis er i salg. Har sett at enkelte Cubusbutikkar har Solinotes-parfymar og. Denne luktar veldig friskt sitrus, som nyskrelt appelsin, så ja eg syns den er god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (18 minutter siden):

Jeg har prestert å kjøpe en parfyme jeg ikke skulle kjøpe. Fordi det er sånt som dette surrehuet klarer. Skulle raskt innom parfymeriet og kjøpe Lait de Biscuit fra Chabaud, for den hadde jeg luktet på før og funnet ut at jeg måtte ha. Fant frem flaske av riktig størrelse, stilte meg i kø, betalte, og gikk på bussen. Sprayet meg med parfymen nesten morgen, gikk på jobb og begynte etter hvert å synes at den ikke luktet helt som Lait de Biscuit. Sjekket flasken da jeg kom hjem og jeg hadde kjøpt en annen parfyme fra samme merke, Caprice de Jeanne.

Men den var nesten enda bedre, så det var ikke en dårlig forveksling. Fruktig, men ikke tropisk, litt krydret, litt tre, og passe søt. Har brukt den de siste tre dagene, og er veldig fornøyd med den.

Chabaud Maison de Parfum Caprice de Jeanne EdP - Fredrik & Louisa

Hell i uhell då, så bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Denne er så nydelig! 

Helt enig! 😀Elsker den!❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...