Rotehøna_21 Skrevet 23. januar #4621 Del Skrevet 23. januar Peanut skrev (1 time siden): Den her, som jeg bare kjenner amber og anis av Den har jeg såååå lyst å teste!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 23. januar #4622 Del Skrevet 23. januar I dag er det denne 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4623 Del Skrevet 23. januar Anonymkode: 3f580...648 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 23. januar #4624 Del Skrevet 23. januar Versace - Dylan Blue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. januar #4625 Del Skrevet 23. januar Søt og pudra iris idag, Lancome La vie est belle Iris Absolu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4626 Del Skrevet 23. januar Burberry London Anonymkode: 17cfc...860 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4627 Del Skrevet 23. januar Capazitet skrev (På 15.1.2024 den 20.43): Gammal travar i dag, Coty Exclamation Finnes denne enda?😃 Anonymkode: 17cfc...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. januar #4628 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes denne enda?😃 Anonymkode: 17cfc...860 Kjøpte min på www.parfymeklikk.no for nokre år sidan, reknar med at den enno er i sortimentet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4629 Del Skrevet 23. januar Capazitet skrev (14 minutter siden): Kjøpte min på www.parfymeklikk.no for nokre år sidan, reknar med at den enno er i sortimentet Skulle gjerne hatt den igjen. Mange gode gamle minner❤️ Anonymkode: 17cfc...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4630 Del Skrevet 24. januar Fikk MA VIE fra Hugo Boss i posten i dag. Nydelig!! Anonymkode: c127f...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. januar #4631 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Burberry London Anonymkode: 17cfc...860 That's my stink also 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 24. januar #4632 Del Skrevet 24. januar I dag er det denne 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4633 Del Skrevet 24. januar Jessica Simpson Fancy Anonymkode: 08926...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4634 Del Skrevet 24. januar Nude beauty - New York!!!!! 😍 Sliter med at parfymer ikke sitter på meg, samt at den mister mange av tonene og endrer lukt totalt etter kort tid. De jeg veksler mellom nå er egentlig Prada Paradoxe og Versace Versense, men begge de faller fra og endrer lukt ila dagen. Prøvde 3 parfymer på parfymeriet i sted, samt New York på Vita. Gikk med dem i 40-50 min og denne var den eneste som fortsatt holdt lukten. Er faktisk litt blown away, som å møte Jesus 😂😂 Lukter sååååå godt! Anonymkode: dcbb8...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4635 Del Skrevet 24. januar Fikk denne i posten i dag❤️❤️ Anonymkode: 4de59...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. januar #4636 Del Skrevet 24. januar Bvlgari Goldea The Roman Night 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #4637 Del Skrevet 25. januar Paris Hilton Heiress 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4638 Del Skrevet 25. januar Capazitet skrev (1 time siden): Paris Hilton Heiress Hvor får du tak i kjendisparfymer ennå? 💞 Anonymkode: f8fe2...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #4639 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor får du tak i kjendisparfymer ennå? 💞 Anonymkode: f8fe2...34f Denne har eg kjøpt for nokre år tilbake, kanskje det var på Lyko. Men eg trur den er vanskeligare å få tak i no, dessverre. Men du kan jo sjekka parfyme-klikk.no som har eit bredt utvalg av parfymar, også ein del som ikkje er heilt nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 26. januar #4640 Del Skrevet 26. januar Har ganske sansen for denne jeg😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå