Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble det en annen av Maison Margiela sine, Autumn Vibes. Denne er ikke fullt så spesiell som By The Fireplace, men jeg liker den!

maison-margiela-replica-autumn-vibes-eau-de-toilette-100-ml-3614273074186.webp

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen, det vil si jeg, har endelig klart å få tak i en flaske Sotto Voce fra Laura Biagiotti. Lykke på flaske. Den lukter faktisk enda bedre enn jeg husket.

Купить духи Laura Biagiotti Sotto Voce. Оригинальная парфюмерия, туалетная  вода с доставкой курьером по России. Отзывы.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogkatten skrev (21 timer siden):

Noen, det vil si jeg, har endelig klart å få tak i en flaske Sotto Voce fra Laura Biagiotti. Lykke på flaske. Den lukter faktisk enda bedre enn jeg husket.

Купить духи Laura Biagiotti Sotto Voce. Оригинальная парфюмерия, туалетная  вода с доставкой курьером по России. Отзывы.

Åh, heldige deg! 🧡 den er helt fantastisk, og holder seg godt også! Jeg kjøpte en gammel flaske for et par år siden 🧡 

Denne var min hellige gral i tenårene, men hadde ikke råd til den. Og så gikk den ut av produksjon. Husker at jeg sniffet på den igjen og igjen på parfymeriet på Tynset, jeg bodde i nærheten da jeg var ung. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Åh, heldige deg! 🧡 den er helt fantastisk, og holder seg godt også! Jeg kjøpte en gammel flaske for et par år siden 🧡 

Denne var min hellige gral i tenårene, men hadde ikke råd til den. Og så gikk den ut av produksjon. Husker at jeg sniffet på den igjen og igjen på parfymeriet på Tynset, jeg bodde i nærheten da jeg var ung. 

Jeg hadde en liten 5 ml. flaske, som jeg hadde klart å få tak i. Mamma syntes den var alt for voksen for meg, men jeg elsket den. Husker jeg prøvde å overbevise de voksne rundt meg om at jeg burde få en større flaske, men det var helt uaktuelt, så den lille flasken var en av mine mest verdsatte eiendeler. 

Jeg hadde glemt hvor lenge den sitter på. Tok en spray i går morges, og kjente den i hele får. Fantastisk! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.69ca358aebd9d4f00cf48537e9e8fa53.png

Den er eau de toilette,men duften sitter hele dagen..

en av mine parfymer som holder seg lengst..

Endret av flusa
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...