Capazitet Skrevet 10. februar 2023 #3201 Del Skrevet 10. februar 2023 Carner Barcelona Megalium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. februar 2023 #3202 Del Skrevet 10. februar 2023 Poison Dior 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 11. februar 2023 #3203 Del Skrevet 11. februar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. februar 2023 #3204 Del Skrevet 11. februar 2023 Ysl Libre ,EDT🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3205 Del Skrevet 11. februar 2023 Oscar de la renta bella Anonymkode: 71e26...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 11. februar 2023 #3206 Del Skrevet 11. februar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2023 #3207 Del Skrevet 11. februar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11. februar 2023 #3208 Del Skrevet 11. februar 2023 Zara Joyful Tuberose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla2 Skrevet 11. februar 2023 #3209 Del Skrevet 11. februar 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 11. februar 2023 #3210 Del Skrevet 11. februar 2023 Siste tester i denne runden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3211 Del Skrevet 11. februar 2023 Clean perfume Warm cotton. Har tatt litt av og kjøpt for mange Clean parfymer via nemdag, og prøver meg igjennom. Anonymkode: bc513...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 12. februar 2023 #3212 Del Skrevet 12. februar 2023 Familiemiddag og kake hjemme hos mams idag, så da tok jeg frem dronninga i parfymesamlingen; Chance Eau Tendre fra Chanel (EdP).💕 Passer ekstra godt med denne idag kom jeg på; dette er parfymen som mams synes lukter best på meg, så da ble den litt til ære for henne på morsdagen. 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 12. februar 2023 #3213 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Fame, Paco Rabanne 😍 Denne var utrolig god! Fikk den i prøve og dette blir nok den nye sommerduften ☺️ Endret 12. februar 2023 av LilleVy94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykolillmissy Skrevet 12. februar 2023 #3214 Del Skrevet 12. februar 2023 Fikk denne i morsdagsgave 🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. februar 2023 #3215 Del Skrevet 13. februar 2023 Ysl Libre ,EDT🤍 Lørdag,søndag og idag også😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. februar 2023 #3216 Del Skrevet 13. februar 2023 Veldig glad i denne til hverdags 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. februar 2023 #3217 Del Skrevet 13. februar 2023 Maestro skrev (1 minutt siden): Veldig glad i denne til hverdags 🥰 Den er helt nydelig😍 Har du prøvd dupen til denne,fra normal? Den lukter helt likt og lukter ganske lenge. Men selvsagt ikke like lenge som denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. februar 2023 #3218 Del Skrevet 13. februar 2023 flusa skrev (3 minutter siden): Den er helt nydelig😍 Har du prøvd dupen til denne,fra normal? Den lukter helt likt og lukter ganske lenge. Men selvsagt ikke like lenge som denne.. Åh, nei, visste ikke at de hadde "den" på Normal. Kjøpte en parfyme der en gang for lenge siden, ble brukt hele to ganger. Ikke mye imponert. 🙃 Er ikke fin på ting ellers, er likevel enkelte ting likevel og parfymer en av de tingene. 🤭 Kjøper kun ved tilbud da, spesielt parfymer da de er så sabla dyre. Går an og finne en og vente på tilbud, enn med typ klær der risikoen er der at det blir solgt ut i min størrelse og sånn. Så klær jeg handler fysisk, finner jeg på sånne fancy bruktbutikker (liker Uff Second Hand f eks), eller at jeg finner ting som jeg kommer over som er på tilbud der og da, når eg er der. Ser når andre legger ut sine parfymer i denne tråden, som inspo. 😊 Er veldig kresen på parfymer. Men den My way, kom jeg over på egenhånd 😬😊30 års gave til meg selv i fjor, da en butikk hadde tilbud. 😊 Herregud så mye vas jeg skriver, spesielt når jeg er kjempe trøtt av en eller merkelig grunn 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. februar 2023 #3219 Del Skrevet 13. februar 2023 Maestro skrev (2 minutter siden): Åh, nei, visste ikke at de hadde "den" på Normal. Kjøpte en parfyme der en gang for lenge siden, ble brukt hele to ganger. Ikke mye imponert. 🙃 Er ikke fin på ting ellers, er likevel enkelte ting likevel og parfymer en av de tingene. 🤭 Kjøper kun ved tilbud da, spesielt parfymer da de er så sabla dyre. Går an og finne en og vente på tilbud, enn med typ klær der risikoen er der at det blir solgt ut i min størrelse og sånn. Så klær jeg handler fysisk, finner jeg på sånne fancy bruktbutikker (liker Uff Second Hand f eks), eller at jeg finner ting som jeg kommer over som er på tilbud der og da, når eg er der. Ser når andre legger ut sine parfymer i denne tråden, som inspo. 😊 Er veldig kresen på parfymer. Men den My way, kom jeg over på egenhånd 😬😊30 års gave til meg selv i fjor, da en butikk hadde tilbud. 😊 Herregud så mye vas jeg skriver, spesielt når jeg er kjempe trøtt av en eller merkelig grunn 😶 Nå har rusta -25 på parfymer også,så den koster vel 64 kr ellernosånt. Er jo grisebillig,og jeg synes den absolutt er verdt det. Jeg foretrekker også litt dyrere parfymer, de fleste billigparfymene mine må jeg spraye 100ganger om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. februar 2023 #3220 Del Skrevet 13. februar 2023 flusa skrev (2 minutter siden): Nå har rusta -25 på parfymer også,så den koster vel 64 kr ellernosånt. Er jo grisebillig,og jeg synes den absolutt er verdt det. Jeg foretrekker også litt dyrere parfymer, de fleste billigparfymene mine må jeg spraye 100ganger om dagen.. Sånt blir tiltak for meg🙃 Liker også at parfyme på en måte sklir inn i kroppslukt, at det ikke er sterk lukt av selve parfymen, men at det lukter digg av meg og klærne mine, gjerne på litt avstand. Det hørtes fort ganske sært ut om jeg får si det sjøl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå