Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Capazitet skrev (59 minutter siden):

Nina Ricci Bella

1308481-trnLargeFormat.jpg

Ser ut som noe for meg, takk for tips! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oud satin mood (tror det er Delina, jeg fikk dekant av ei venninne) både i går og i dag. ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frederic Malle Rose & Cuir. Det betyr vel rose og lær.

Dette er en fantastisk parfyme egentlig. Rosenoten er kraftig og klar, og lærnoten drar den mot det mørke, spennende istedet for blomster og romantikk. Nydelig parfyme og sitte og snuse på selv på en hjemmekontordag, men jeg er usikker på om jeg egentlig ønsker meg en roseparfyme i samlingen. Kommer jeg til å bruke en roseduft i det daglige hvis jeg kjøper en hel flaske av en av de jeg tester? usikker

Tror jeg skal ta Diptyque Eau Capitale på den andre armen for å sammenligne gjennom dagen.

Rose & Cuir Frederic Malle for women and men

Endret av Lucille
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (2 timer siden):

Frederic Malle Rose & Cuir. Det betyr vel rose og lær.

Dette er en fantastisk parfyme egentlig. Rosenoten er kraftig og klar, og lærnoten drar den mot det mørke, spennende istedet for blomster og romantikk. Nydelig parfyme og sitte og snuse på selv på en hjemmekontordag, men jeg er usikker på om jeg egentlig ønsker meg en roseparfyme i samlingen. Kommer jeg til å bruke en roseduft i det daglige hvis jeg kjøper en hel flaske av en av de jeg tester? usikker

Tror jeg skal ta Diptyque Eau Capitale på den andre armen for å sammenligne gjennom dagen.

Rose & Cuir Frederic Malle for women and men

Åh, nå gjorde du meg nysgjerrig! Elsker Eau Capitale og generelt rosedufter. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (26 minutter siden):

Åh, nå gjorde du meg nysgjerrig! Elsker Eau Capitale og generelt rosedufter. ❤️

ja, det tror jeg vi har snakket om før 🙂 

Nå som jeg har på begge to, så kan jeg si at Rose&Cuir kjennes mye sterkere enn Eau Capitale, selv om jeg tok den på før. Men det er jo ofte slik når man har en parfyme på hver arm, at den svakeste kjennes svakere enn den egentlig er - det er akkurat som den sterkeste slår den andre fullstendig i hjel hvis du skjønner? for vanligvis står jo Eau Capitale fint på egne ben, men akkurat nå har jeg problemer med å kjenne den i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gucci giulty por femme edp🩷

Åå,som jeg elsker den😍

Men prøver å 'spare'den,og ikke bruke den hele tiden,er så jævla dyr...

image.png.4807f501d9a895abd0db7fd55fc5dc71.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...