Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wild Bluebell fra Jo Malone igjen 😁men i kveld skal jeg i selskap, da må jeg bytte til noe som passer kjolen og årstida. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Light blue fra D&G❤️har brukt den i maaange år, men hatt en liten pause nå. Den er absolutt fortsatt en favoritt😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Patchouli tentation fra Bvlgari. Åh, den er/har alt! Sofistikert og diskret men likevel synes jeg den passer meg så utrolig godt (jeg er ingen av delene). 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en back-up av Cristalle forleden i tilfelle den går ut av produksjon, eller reformulering (hørte et rykte), og fikk med en sample av Chanel no 5 i eau de parfum-versjon. Den har jeg forsåvidt testet tidligere, og ikke falt for. Eau de toiletteversjonen har rett og slett alltid vært mye bedre, men nå som den har blitt så dårlig etter siste reformulering, tenkte jeg det var interessant å teste edp igjen.

Og den startet så lovende! hurra tenkte jeg, kanskje jeg kan erstatte den bleke nye edt'en med edp. Tok samtidig en dusj med min vintage edt på den andre armen for å sammenligne gjennom dagen, og resultatet nå ikveld: Venstre arm lukter nydelig av edt'en nydelige dry down. Høyre arm lukter bare svakt av såpe. Skuffet. Men det var jo ikke uventet.

Chanel N5 EDP 35ml

Endret av Marcie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...