Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok på meg viva la juicy idag tidlig, men når jeg kom hjem fra byen tok jeg på meg escada especially❤️

Trengte noe 'sterkere',men likevel søtt🥰

image.png.0198412ca22e9355e2527ee729a1da32.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (55 minutter siden):

image.png.ca95b834e27db5d68d8f64b6b1a9aeb7.png

Og har med meg denne i refill flaske i veska. Lukter identisk❤️

image.png.aa834144599de99c100c0818f6ae4e8e.png

Den kjøpte jeg på normal i går! Lukter supergodt og helt likt som my way! Syns lukten varer lenge også til å være så billig. Har alltid gått rett forbi de billigparfymene jeg og trodd det bare er dritt, men måtte jo kjøpe denne etter all den hypen den har fått :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (25 minutter siden):

Den kjøpte jeg på normal i går! Lukter supergodt og helt likt som my way! Syns lukten varer lenge også til å være så billig. Har alltid gått rett forbi de billigparfymene jeg og trodd det bare er dritt, men måtte jo kjøpe denne etter all den hypen den har fått :) 

Ja! 

Den lukter helt likt my way!

Lukten sitter leeenge også🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.png.df7bd0eda39d58a0c9c7e974858af5c4.pngHadde ikke testet denne før. 

Fruktig, dusjsåpe, behagelig men fort borte. Så dukket den opp igjen med en slags sitrus/musk- duft.

Synes parfymene til dette huset alltid er utrolig ujevne i hvordan de utvikler seg, men her var alle notene behagelige i alle fall. Ganske lett å like og kanskje litt vel folkelig? Kommer til å ha den på kanskje listen, er svak for flere av notene i den.

Men hellige jul, den flasken er nesten grunn nok for å ikke kjøpe den, ikke noe skandinavisk minimalisme der nei 😆

Endret av Elle Melle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rose de Grasse og Rose de Grasse Pour Filles.  Begge Aerin. En på hver arm. De er bare helt fantastisk nydelige 🥰

Anonymkode: 9fa9b...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...