lin Skrevet 17. oktober 2022 #2401 Del Skrevet 17. oktober 2022 Djungelvrål skrev (3 timer siden): https://scentify.no/products/adventskalender?variant=43946893705448 Er 1300 kr for 34 ml parfyme men gratis frakt da. Er litt engelsk tekst men håper jo siden er norsk slik at man slipper toll og moms, noen som vet? Kan jo betales med klarna? Da bruker det jo å være ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. oktober 2022 #2402 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tiffany & Co Tiffany EdP 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #2403 Del Skrevet 18. oktober 2022 Har en sample liggende, med noen milliliter igjen, og teller veldig på knappene om jeg skal bestille en flaske mens Kicks fortsatt har kampanje... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. oktober 2022 #2404 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (3 minutter siden): Har en sample liggende, med noen milliliter igjen, og teller veldig på knappene om jeg skal bestille en flaske mens Kicks fortsatt har kampanje... Denne pleier de ofte å ha superbillig på color line eller fjordline! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. oktober 2022 #2405 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (7 minutter siden): Har en sample liggende, med noen milliliter igjen, og teller veldig på knappene om jeg skal bestille en flaske mens Kicks fortsatt har kampanje... Denne pleier de ofte å ha superbillig på color line eller fjordline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #2406 Del Skrevet 18. oktober 2022 flusa skrev (Akkurat nå): Denne pleier de ofte å ha superbillig på color line eller fjordline! gjør de? jeg tar jo en tur med colorline innimellom, men jeg orker aldri å gå inn i parfymeriet der - blir sjøsyk av kombinasjonen sjø, 1000 parfymer og ingen vindu 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. oktober 2022 #2407 Del Skrevet 18. oktober 2022 I dag akal jeg ha på denne! Synd at lukten forsvinner så fort :// 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. oktober 2022 #2408 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (Akkurat nå): gjør de? jeg tar jo en tur med colorline innimellom, men jeg orker aldri å gå inn i parfymeriet der - blir sjøsyk av kombinasjonen sjø, 1000 parfymer og ingen vindu 🤢 Ja, og ja,er enig i det du skriver her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 18. oktober 2022 #2409 Del Skrevet 18. oktober 2022 kaledonia skrev (22 timer siden): Billig og god Denne testet jeg på normal i går. Gledet meg til å prøve, men på meg lukta den absolutt ikke godt. Tenkte først jeg måtte ha huska feil på hvilken flaske som ble skrytt av her. Men det er sikkert min hud den ikke passet til. Prøvde den andre med ylang ylang også men ikke klaff der heller. Synd, for jeg så mitt snitt til å få kjøpt en billig parfyme igjen 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 18. oktober 2022 #2410 Del Skrevet 18. oktober 2022 Armani Si 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 18. oktober 2022 #2411 Del Skrevet 18. oktober 2022 Kamelia83 skrev (1 time siden): Denne testet jeg på normal i går. Gledet meg til å prøve, men på meg lukta den absolutt ikke godt. Tenkte først jeg måtte ha huska feil på hvilken flaske som ble skrytt av her. Men det er sikkert min hud den ikke passet til. Prøvde den andre med ylang ylang også men ikke klaff der heller. Synd, for jeg så mitt snitt til å få kjøpt en billig parfyme igjen 😁 Jeg liker noe søtt på meg nå. Hadde bestemt seg å kjøpe YSL Opium Extreme, men nåværende situasjonen min har endret seg, så foretrekker jeg med Colabo Man kan blande dufter f.eks med olje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2412 Del Skrevet 18. oktober 2022 Donna Karan Cashmire Mist essence. Anonymkode: 43bdb...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. oktober 2022 #2413 Del Skrevet 18. oktober 2022 Marc Jacobs Daisy Dream Blush. Superfrisk floral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 18. oktober 2022 #2414 Del Skrevet 18. oktober 2022 Kjøpte en tester av Pradas nyeste duft, Paradoxe, som jeg har brukt de siste to dagene. Ved første sniff fra flaska, så ble jeg litt småskuffa, følte det var en duft jeg har lukta tusen ganger før. Når jeg spraya den på huden derimot, så ble den helt nydelig! Perfekt sitrus i åpningen uten å være for skarp. Blomsternotene blir ikke for tunge, og så er den passe søt (ikke sukkersøt, mer honning-søt, selv om det ikke er honning i den), og en helt nydelig nærmest gourmand-vanilje i dry down’en som heldigvis ikke blir too much. Har det med å styre unna de som er veldig dominert av vanilje. På ingen måte en unik duft, men alikvel klarer jeg ikke å slutte å sniffe på håndleddet mitt. For meg blir den litt foe tung til vår/sommer, men den er helt perfekt for tiden vi er inne i nå; tror muligens dette må bli årets julegave til meg selv. 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. oktober 2022 #2415 Del Skrevet 18. oktober 2022 I kveld ble det denne favoritten🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 18. oktober 2022 #2416 Del Skrevet 18. oktober 2022 Elizabeth Arden - NYC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. oktober 2022 #2417 Del Skrevet 19. oktober 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 19. oktober 2022 #2418 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Chanel no 19 Poudre. Det gikk nettopp opp for meg at den heter faktisk bare no 19 Poudre, men jeg har tenkt på den som no 19 Iris Poudre. Det er vel fordi den inneholder iris, og så blander jeg nok med Fredric Malle sin Iris Poudre. Men det er rart hva et navn gjør. For nå jeg kjenner jo at den inneholder mange andre blomster enn iris, når hjernen ikke er låst til irisnavnet.... Akkurat nå, for eksempel, halvannen time etter at jeg tok den på, så kjenner jeg noter av sitrusfrukt, ikke skarpt som sitron, men rundere, mandarin tror jeg. No 19 Poudre er en behagelig hverdagsduft, myk i kantene. Ikke skarp som den originale no 19, som jeg beundrer på en teoretisk måte, men ikke kan helt med. Endret 1. januar av Marcie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 19. oktober 2022 #2419 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ryddet for reklame og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2420 Del Skrevet 19. oktober 2022 I dag ble det en testspray hos en butikk som selger Aerin parfymer. Cedar Violet. Helt nydelig! Anonymkode: 43bdb...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå