Rotehøna_21 Skrevet 5. oktober 2022 #2281 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nishane Nefs 😍 Angrer nesten på at jeg kjøpte en sample, for jeg vurderer nå å kjøpe en hel flaske 🤭 Anonymkode: a1326...eac Åssen er den? 😀 Den høres så god ut!!virderer en sample sjæl Jeg har BDK - Gris Charnel. Passer perfekt til regnværet 🌧️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 5. oktober 2022 #2282 Del Skrevet 5. oktober 2022 Laura by Laura Biagiotti Den har blitt harsk så den ryker, men havner samtidig på ønskelisten til jul. Den lukter som en varm, myk og hyggelig mamma. Så bruker den når jeg har lyst til å lukte snilt og behagelig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2283 Del Skrevet 5. oktober 2022 Rotehøna_21 skrev (47 minutter siden): Åssen er den? 😀 Den høres så god ut!!virderer en sample sjæl Jeg har BDK - Gris Charnel. Passer perfekt til regnværet 🌧️ Synes det er vanskelig å beskrive den, det er ingen noter som utpreger seg egentlig. Vet bare at jeg har gått og sniffet på armen i hele dag, for det lukter såååå goooodt 🥰 liker også Gris Charnel, så det er mulig vi har litt lik smak, og i så fall vil du elske Nefs 😊 Anonymkode: a1326...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. oktober 2022 #2284 Del Skrevet 5. oktober 2022 MuggenKanari skrev (53 minutter siden): Laura by Laura Biagiotti Den har blitt harsk så den ryker, men havner samtidig på ønskelisten til jul. Den lukter som en varm, myk og hyggelig mamma. Så bruker den når jeg har lyst til å lukte snilt og behagelig 😄 Åååh,den hadde jeg helt glemt! Har en stor flaske, halvfull. Men den lukter dårlig😭 Den er ikke så mange år gammel heller,så holdbarheten til den er heller dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 5. oktober 2022 #2285 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Har brukt en tester av Delina fra Parfums de Marly de siste par dagene. Den er god, men tror ikke jeg synes den er god nok til å betale 2000 kr+ for. Til det er det litt for plain roseduft for min del. Tror jeg hadde likt den bedre om de andre notene hadde kommer litt mer frem. Endret 5. oktober 2022 av Miss_Sunshine* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 5. oktober 2022 #2286 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes det er vanskelig å beskrive den, det er ingen noter som utpreger seg egentlig. Vet bare at jeg har gått og sniffet på armen i hele dag, for det lukter såååå goooodt 🥰 liker også Gris Charnel, så det er mulig vi har litt lik smak, og i så fall vil du elske Nefs 😊 Anonymkode: a1326...eac Da MÅ den testes, da skal det skaffes en sample ganske snart ja 😀 gleder meg allerede, akkurat som jeg ikke har nok 🤣🤣 hva er favoritten da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. oktober 2022 #2287 Del Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Rotehøna_21 skrev (8 timer siden): Da MÅ den testes, da skal det skaffes en sample ganske snart ja 😀 gleder meg allerede, akkurat som jeg ikke har nok 🤣🤣 hva er favoritten da? Som sagt,man kan ikke få nok parfymer,hi hi🙈 Er aalltid gøy å teste noe nytt🤗 Endret 6. oktober 2022 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 6. oktober 2022 #2288 Del Skrevet 6. oktober 2022 flusa skrev (2 timer siden): Som sagt,man kan ikke få nok parfymer,hi hi🙈 Er aalltid gøy å teste noe nytt🤗 Må bare vente til lønning først 🙄🙊 nei, det er noe med det. Elsker å lukte på no nytt. Elsker å gå inn på Fredrik og Louisa i Oslo, og Heavens scent.❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 6. oktober 2022 #2289 Del Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Idag tester jeg Flowerbomb Jeg har en liten prøve av denne, som jeg tester innimellom, for å se om jeg kan klare å like den, men nei: Jeg elsker åpningen som jeg oppfatter som tenoter, og noe udefinerbart grønt, friskt. Men det går maks 10 minutter og så er man over i en gourmand patsjuli-vaniljegrøt som jeg synes ødelegger ekstremt mange moderne parfymer. Testet YSL Libre tidligere i uka, og den skuffet meg med den samme kvalmesøte dry down'en. To dager senere kan jeg fremdeles kjenne rester av den. Uansett, jeg må bare innse at jeg kommer aldri til å like Flowerbomb utover de første ti minuttene, og heller fortsette jakten på en duft som har de tenotene jeg kjenner i åpningen. Tror jeg skal teste dette tilbudet Luckyscent har, der man kan kjøpe et sett med fem samplere som er invididuelt tilpasset hva man liker, leter etter, misliker: Fragrance Fitting - Custom Sample Pack by Luckyscent Sample Packs | Luckyscent Endret 1. januar av Marcie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. oktober 2022 #2290 Del Skrevet 6. oktober 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2291 Del Skrevet 6. oktober 2022 Rotehøna_21 skrev (16 timer siden): Da MÅ den testes, da skal det skaffes en sample ganske snart ja 😀 gleder meg allerede, akkurat som jeg ikke har nok 🤣🤣 hva er favoritten da? Favoritten er vanskelig. Akkurat nå: Diors Fève Délicieuse. Bestilte en sample av Babycat fra YSL som jeg tror kan bli en favoritt ut i fra hva jeg har lest på nett. Anonymkode: a1326...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. oktober 2022 #2292 Del Skrevet 6. oktober 2022 Ariana Grande Moonlight. Jeg har ingenting til overs for musikken hennes (har aldri hørt en hel låt en gang 😂), men jeg ELSKER parfymene hennes! Spesielt Cloud og Moonlight. Ari er også god. Har også REM, den vurderer jeg å selge. Jeg misliker den ikke, men jeg liker den heller ikke sånn supergodt og jeg har så mange parfymer, så da blir den aldri brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 6. oktober 2022 #2293 Del Skrevet 6. oktober 2022 D&G Pour Femme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valkyrja Skrevet 6. oktober 2022 #2294 Del Skrevet 6. oktober 2022 Sì, Armani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2295 Del Skrevet 6. oktober 2022 Lucille skrev (14 timer siden): Idag tester jeg Flowerbomb Jeg har en liten prøve av denne, som jeg tester innimellom, for å se om jeg kan klare å like den, men nei: Jeg elsker åpningen som jeg oppfatter som tenoter, og noe udefinerbart grønt, friskt. Men det går maks 10 minutter og så er man over i en gourmand patsjuli-vaniljegrøt som jeg synes ødelegger ekstremt mange moderne parfymer. Testet YSL Libre tidligere i uka, og den skuffet meg med den samme kvalmesøte dry down'en. To dager senere kan jeg fremdeles kjenne rester av den. Uansett, jeg må bare innse at jeg kommer aldri til å like Flowerbomb utover de første ti minuttene, og heller fortsette jakten på en duft som har de tenotene jeg kjenner i åpningen. Tror jeg skal teste dette tilbudet Luckyscent har, der man kan kjøpe et sett med fem samplere som er invididuelt tilpasset hva man liker, leter etter, misliker: Fragrance Fitting - Custom Sample Pack by Luckyscent Sample Packs | Luckyscent Jeg får så vondt i hodet av denne. 😕Mange rundt meg bruker den, og nøyer seg ikke med en spray eller to, men gjerne 5+. Har på meg Dolce & Gabbana L'Imperatrice Edt i dag. Fordi jeg har vært på jobb, og parfymer er egentlig fy-fy. Får bruke edt om de ikke er for utpreget. Anonymkode: 80f52...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 6. oktober 2022 #2296 Del Skrevet 6. oktober 2022 Gucci Bloom. Kjøpte den ganske nylig og har blitt glad i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 7. oktober 2022 #2297 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Jour d'Hermes Absolu Dette er et blindkjøp etter at jeg testet Jour d'hermes for noen dager siden. Fikk kjøpt en flaske brukt på tise for en billig penge, så jeg tok sjansen, selv om jeg ikke pleier å blindkjøpe, etter noen skikkelige bomkjøp tidligere. Absolu kjennes foreløpig forbløffende lik ut, så det blir spennende å se hvordan den utvikler seg utover dagen. Tror jeg skal spraye ørlite Jour d'hermes på den andre hånda, sånn at jeg kan sammenligne dem utover dagen. Endret 1. januar av Marcie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 7. oktober 2022 #2298 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Favoritten er vanskelig. Akkurat nå: Diors Fève Délicieuse. Bestilte en sample av Babycat fra YSL som jeg tror kan bli en favoritt ut i fra hva jeg har lest på nett. Anonymkode: a1326...eac Jeg venter på Babycat sjøl. Skal være på vei. Gleder meg. Høres veldig god ut 😀 Féve holdt jeg på å kjøpe i Oslo en gang, men endte opp med en anna. Den lukta veldig godt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2299 Del Skrevet 7. oktober 2022 Bruker ikke parfyme bruker naturlige oljer har på Ylang ylang i dag. Parfyme lukter kunstig og ekkelt Anonymkode: ad40b...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. oktober 2022 #2300 Del Skrevet 7. oktober 2022 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå